Saat 07:00 olmuştu.Okula gitmeme yarım saat kalmış.Hemen yataktan fırladım ve doğru hazırlanmaya gittim.Hemen bir şeyler atıştırıp evden çıktım.Bugün yeni okulumdaki ilk günümdü.Bu yüzden çok heyecanlıydım.Aslında yeni okulumla tanışmam değil, yeni okulumdaki yakışıklı çocuklarla tanışacağım için çok heyecanlıydım.Ve sonunda okula vardım.Okul bizim ailenin gelir durumuna göre değildi (yani kendini bir şey sanmış zengin züpbelerle doluydu tabi bu yüzden annem ve babam göndermek istemedi ama ben çok çalışarak kazandım ve şu an buradayım).Okula ilk attığım adımdan beri çok heyecanlıydım.Her şey o kadar güzeldi ki anlatamam (tabi çocuklarda fena değildi).Ama benim en çok dikkatimi çeken,okul duvarına yaslanmış oturan çocuktu.Herkes elinde telefon ile dolaşırken o bir kenarda oturmuş elinde kağıt ve kalem bana bakıp deftere bir şeyler çiziyordu.İlk başta anlayamadım.Sonra yanına gidip çizdiği şeylere bakmak istedim.Yavaşça ona doğru yürüdüm beni farkedince yaslandığı okul duvarından kalktı ve gitti.Ne olduğunu anlayamadım.Ona hiç bir şey yapmamıştım oysa.Aldırmadım bende okul duvarına yaslanıp zilin çalmasını bekledim.Çok geçmeden on, on beş dakika içerisinde zil çaldı.Bende sınıfları dolaşıp ismimin yazılı olduğu sınıfa geçtim.Yeni sınıfım 9-D'ydi.Sınıfın 2/3'si benim gibi kazanıp bu okula gelmişlerdi.Bu yüzden de çok rahattım.İlk ders ingilizceydi.Öğretmenimiz yabancıymış.Londra'da iyi bir üniversite de okumuş bu yüzden de bunun beni çok zorlayacağını anladım.
Ders bitiminde kendime bir arkadaş bulmuştum bile.Biz teneffüste konuşurken bana:
- Yantaraftaki çocuk dersten beri seni kesiyor; dedi.Yavaşça çaktırmadan kafamı yana doğru çevirdim ve bu bahçede gördüğüm çocuktu.Yanına gitmek istedim.Böyle bir şeyi neden istediğimi anlamadım.Ondan bananeydi.Ama çocuğun gözleri beni kendine çekiyordu hızlıca ondan yüzümü çevirdim.Çevirdiğim an bir boşluğa düşmüş gibiydim...Teneffüs bitti son dersimize girdik ve hemen eve gittim.Akşam babam eve geldi hep beraber yemeğe oturduk.Annem ve babam benim tabağıma hiç dokunmadığımı görünce:
BABAM: Tatlım, bu gün okulda bir sorunmu vardı?
BEN: ...ANNEM: Melis!
İrkildim, gözleri üzerime düşmüştü.
Şu an konuşmak istemediğimi söyledim ve izin isteyip odama gittim.Bana ne olduğunu anlayamadım ama ne zaman gözlerimi kapatsam deniz mavisi gözler aklıma geliyordu.Bunun ne olduğunu anlamaya çalıştım.
Sanırım aşk dedikleri şey,buydu...