Okul

173 7 3
                                    

Yine sendromlu bir pazartesi günü ve yine ben başımda calan alarmın sesine küfür ediyorum, bi gün carpilcam diye korkuyorum. Yine evsö gelmiş bu kız sabahın köründe koşa koşa gelip 20 kere zile basmaktan yorulmuyomu ya. Her neyse üstümü giydim ve asagi indim evsö yine bana sinirli sinirli bakıyordu. Servisin gelmesini bekledik. Servis gelince cool bi şekilde yürüyüp servise bindik. Herkes bize bakıyordu. Ne varki her zamanki halimiz.
********************************************************
Evsööö nun ağzından
Ata arkamdan bağırıp duruyo neymiş efendim su yu bitmiş su alcakmışım valla bu çocuğun beyninde silikon var mı diye şüpelenmiyo değilim.
Derse girdiğimde ilk dersin coğrafya olduğunu gördüm uf bu dersten hiç bi şey anlamıyorum, zaten yanımdaki abaza ikidebir mal mal bakıp duruyo bi vucam salya sümük ağlicak mal ya abaza ilk ders zili çalınca koşa koşa ata nın yanına gittim yine yanında kızlar vardı bu salaktan ne buluyorlar anlamıyorum yanına gittiğimde bi cool cool hareketler bi umursamamazlıklar tabi ben dururmuyum elimdeki suyu kafasına boşalttım '' kızım delirdinmi!! '' diye ciyakladı '' yoo ne deliricem insanının senin gibi bir arkadaşı olursa delirmek hiç mümkün mü? '' intikam alıcı bakışlarını yüzümde gezdirirken korkmamak mümkün değildi ee evsö hiç dururmu koştum kızlar tuvaletine.

The Best Of EvsöHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin