21/7
Καλά εντάξει δεν θα σχολιάσω πως ξεκινάει η μέρα μου δεν ξέρω ,τώρα πια κάθε μέρα που ξυπνάω είναι απλά χάλια δεν ξέρω τον λόγο δεν έχω όρεξη το πρωί νιώθω κουρασμένη ακόμα και αν έχω κοιμηθεί από τις 11 το βράδυ όλο αυτό το σερί πρόγραμμα από τότε που τελείωσαν τα σχολεία με έχει ΚΟΥΡΑΣΕΙ κανονικά θα μου πεις τι παραπονιέσαι επιλογή σου είναι , ναιιιι το ξέρω αλλά δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς άμα δεν διαβάζω και δεν προσπαθώ για τις πανελλήνιες ανγχονωμαι για το τι θα κάνω μετά .
Το κλίμα γενικότερα με εμένα τον τελευταίο καιρό είναι περίεργο με πιάνουν εύκολα τα νεύρα μου κλαίω πιο συχνά και για αυτό όμως φταίει και η καθημερινότητα δεν είμαι αναίσθητη μπορώ να καταλάβω τους γύρο μου και αυτό με επηρεάζει . Οι γονείς μου είναι και αυτοί συνέχεια πιεσμένοι μια το μαγαζί μια η υγεία του παππού μου που αυτό μας έχει ρίξει πολύ γιατί δεν πάει καθόλου καλά να φανταστείς του κόψαν το πόδι και τώρα ένας άνθρωπος 70 χρόνων πρέπει να μάθει να περπατάει από την αρχή , μαζί με αυτόν καταρρέει και η γιαγιά μου η οποία μπορεί να είναι μαύρο σκυλί αλλά εδώ και δυο χρόνια με αυτά που περνάει ξεκινάει και εκείνη και είναι στα μαύρα χάλια .
Στο σπίτι της τώρα μένουν τα ξαδέρφια μου τα οποία έχουν ξεσπιτωθεί γιατί το σπίτι τους είναι σε επισκευές (άλλο αυτό ) και εκείνη τα έχει παίξει καθαρίζει μαγειρεύει πλένει σιδερώνει για τουλάχιστον 10 άτομα και σιγά σιγά από την κούραση και την στεναχώρια σβήνει .
Λοιπόν με εμένα το πράγμα πάει δύσκολα τελικά αφού φαντάσου πήγα στην προπόνηση που η προπόνηση είναι το μόνο πράγμα που με κάνει να ξεχνάω τα πάντα και από την πιέσει και όλα τα αλλά που έχω στο κεφάλι μου άσπρισα σαν πανί και ο προπονητής με έβγαλε εκτός και τότε πάλι πήγαν να με πιάσουν τα κλάματα αλλά οχιιιιιι δεν έκλαψα .
Το κλάμα παντός να ξέρεις βοηθάει πολύ το βγάζεις από μέσα σου ρε παιδί μου κλαις με όλη σου την ψυχή και μετά είσαι πολύ καλύτερα γιατί εκτονώθηκες . Πάντως σήμερα κάτι που με βοηθάει πολύ πήγαμε στο χωριό μου και έκατσα στο τραπέζι που είναι μπροστά στην θάλασσα και ηρέμησα διάβασα και λίγο γιατί το Σάββατο γράφω στο φροντιστήριο αλλά ήταν τέλεια .
Λοιπόν κάπου εδώ σε αφήνω για σήμερα τα είπα χαλάρωσα τα λέμε πάλι αύριο μάλλον 🤪