אבי הייתה הבחורה המתוקה והיפה ביותר שלואי אי פעם ראה.היו לה את הפנים המלאכיות האלה,צחות ולבנות עם עור פורצלן מתוח,שפתים אדומות שבחורף נסדקו ובקיץ האדימו יותר,עינים גדולות בצבע ירוק שמסגרת ריסים כהה מקיפה אותם.השיער האדום שלה,שהיה צבוע אבל תאם לה בדיוק,היה משתפל בגלים חלקים על גבה,עם פוני בובה דליל שהסתיר את מצחה ואת גבותיה.
אבי תמיד לבשה שמלות שחבקו את מותניה הצרים וגרמו לה להראות יפה יותר מתמיד,ושערה היה מוקפד ומסולסל, או אסוף ומוחלק,או קשור בצמה או בלחמניה רפויה על קודקוד ראשה.כך או כך,היא הייתה בחורה יפהפה,בחורה טובה וחברה מושלמת.
כשפגשתי אותה בפעם הראשונה,זה היה בסטרברקס כששנינו הזמנו את הלאטה דלעת שתמיד היה נוסף לתפריט לכבוד ההלווין.בהתחלה רבנו של מי ההזמנה,עד שהכוס השניה הגיעה ושנינו קיבלנו את השתיה שלנו והלכנו לשבת בכעס בשולחנות נפרדים.
אני ישבתי עם הארי,לואי וליאם בשולחן עגול שליד החלון.העלים הסתווים כבר נשרו מהעצים בצבעי כתום,צהוב ואודם,משאירים את העצים חשופים,ואת האדמה מכוסה בצבעים ססגונים שתמיד תרמו לאווירה החגיגית של החג.
"-אני חושב שאנחנו צריכים להתחפש ל'סופר-מאנים'."אמר נייל בנחרצות ולגם מכוס הקפה עם הגרידת גי'נגר שלו. הוא לבש עדיין את המעיל,הכובע והצעיף כי טען שכל כך קר עד שנשרו לו הבהונות בדרך לכאן.הארי השאיר על עצמו רק את המעיל,והניד בראשו בזמן שלגם מהלאטה דלעת ותבלינים שלו.
"אנחנו לא מתחפשים לדמויות קומיקס מצויירות.זה ילדותי נורא."הארי קבע.
ליאם משך בכתפו,לא להוט לריב שוב על תחפושת ההלווין שלנו כשהוציא את הטלפון שלו מהכיס."אני אומר שניתן למעריצים להחליט."וזאת הייתה הפשרה.
המעיריצים-היו נערים ונערות שראו את הסרטונים שלנו ביוטיוב ובאינסטגרם ובטאמבלר ובסנאפצאט.היינו יוטיוברים בראש ובראשונה,אבל אחרי כמה זמן שכל הרשתות התחילו להפתח, נגררנו גם אליהם והפכנו לאנשי אינטנט שצילמו סרטונים והעלו לרשתות החברתיות.
ליאם התחיל לצלם את הסרטון בזמן שעיני שוטטו אל עבר הבחורה היפהפה שראיתי ליד הדלפק קבלת שתיה.היא כרגע ישבה בשולחן לבד,שותה את הלאטה שלה באיטיות ומחייכת בטיפשות לטלפון שלה.היא למדה איתי בפיסיקה בסמסטר הראשון בקולג' אבל לא ממש דיברנו.
"מה אתה אומר לו?"פנה אלי ליאם,גורם לעדשת המצלמה להקרין אותי על מסך הטלפון ולמשוך אותי ממחשבותי על הבחורה היפה שבפינה."אתה בדיוק בהית בבחורה?"גיחך כשקלט מה התרחש מתחת לאפו.הארי שרק וגרם לכמה אנשים זעופים להביט אליו.
YOU ARE READING
YouTube-OneShot\\עברית
Фанфикללואי יש מצלמה לסרטוני האינטרנט שהוא עושה עם החברים שלו,ליאם הארי ונייל. חודש לפני ליל כל הקדושים,כשבבית הקפה השכונתי מגישים את הלאטה דלעת תבלינים,רבים לואי ואבי על כוס הקפה. אז כשלואי מתחיל עם אבי מתברר שהיא כבר מכירה אותו מהרשתות החברתיות ... ...