Capitolul 9

115 14 7
                                    


"Pov Jungkook"
Azi este luni. O noua zi de scoala si o nouă zi în care îl vad pe Taehyung. Nu am vorbit cu el, l-am ignorat pe cat de mult am putut. În seara aceea se întâmplase ceva ce nu trebuia.
Îmi iau repede rucsacul si plec. Nu am timp sa mai iau și micul dejun.
Ajung în clasă si mă pun lângă Karina.

"Bună!"
"Bună! Cum a mers cu domnul "cred ca nu vrea sa stea singur"? S-a întâmplat ceva între voi doi?"
"Ce poate să se întâmple?"
"Nu știu, tu să îmi spui!"
"Off, a început să ma sărute pe gât și..."
"Și? Ce s-a întâmplat mai departe? Ști ca nu îmi place să ma lași în suspans!"
"L-am oprit!"
"De ce?"
"Karina, nu pot sa îi fac asta lui mama!"
"Dar nu te gândești si la tine?"
"Mama îl iubește. Nu pot face nimic, decât sa fiu fericit pentru ea."
"Ești chiar un mare prost!"
Înainte să îi mai pot spune ceva intră profesorul. Când intră pe ușă facem contact vizual. Are niște ochi așa de frumoși. Dacă nu îmi dădeam aseară seama mai repede din ce se întâmplă poate, ajungeam la si mai mult.

"După oră"
Se sunase de ieșire. Ma pregăteam să ies in curtea școli cu Kaira și Jimin.

"Jungkook!"
Nu pot sa cred cine mă strigă. Era Taehyung.
"Putem vorbi?"
Ma uitam la prieteni mei si dupa iar la el.
"Luați-o înainte!"
"Bine. Hai, Jimin!" spune Kaira și-l împinge de la spate.

Taehyung se duce și închide ușa de la clasă și se uita pe micul geam al acestea sa vadă daca e cineva. Se întoarce spre mine si începe sa înainteze cu pași mărunți.

"De ce m-ai ignorat până acum?"
"Petru ca îmi era rușine. Nu a fost bine ce am făcut!"
"Da ce am făcut, dragă?"
"Ști prea bine!" îi răspund eu tăios.

Acesta pare deranjat de replica dată, așa ca ma lipește de catedra, stând cu mâinile de-o parte și de alta pentru a nu fugi.

"Ar trebui să te pedepsesc pentru ca l-ai ignorat pe daddy."
"Termină!"
"De ce, baby? Nu-ți place?"

Nu mai apuc sa spun nimic ca ma sărută. Are niște buze așa de moi. Dar nu, nu pot face asta. Încerc să-l îndepărtez, dar nu reușesc. Nu am nicio cale sa pot ieși din strânsoarea lui, așa ca îi răspund la sărut.


Sper sa va placă capitolul!

A single kiss | Taekook ffUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum