𝐀/𝐍
𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨! 𝐈𝐦 𝐠𝐥𝐚𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤! 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐬𝐨 𝐈𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐨𝐟 𝐚𝐧𝐲 𝐠𝐫𝐚𝐦𝐦𝐚𝐫 𝐨𝐫 𝐬𝐩𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐬𝐬𝐮𝐞𝐬. 𝐉𝐨𝐢𝐧 𝐦𝐞 𝐚𝐬 𝐰𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐢𝐥𝐲 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐨𝐟 𝐃𝐨𝐦𝐢𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐀𝐤𝐢, 𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐫𝐞𝐧 𝐭𝐨𝐨 𝐮𝐩𝐩𝐞𝐫𝐦𝐨𝐨𝐧 𝟐
𝚃𝚢𝚙𝚎𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚗𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚜: 𝚂𝚝𝚘𝚛𝚢
𝐒𝐞𝐫𝐢𝐟 𝐛𝐨𝐥𝐝 𝐟𝐨𝐧𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐬: 𝐀/𝐍
ᵗⁱⁿʸ ᶠᵒⁿᵗ ᵐᵉᵃⁿˢ: ᵃⁿ ᵉˣᵗʳᵃ ᵐᵉˢˢᵃᵍᵉ ᵒʳ ᵐᵉᵐᵉ ᵗʰⁱⁿᵍⁱᵉ
🇸 🇶 🇺 🇦 🇷 🇪 🇫 🇴 🇳 🇹 🇲 🇪 🇦 🇳 🇸 : 🇨 🇭 🇦 🇵 🇹 🇪 🇷 🇸 🇹 🇦 🇷 🇹
U͟n͟d͟e͟r͟l͟i͟n͟e͟ f͟o͟n͟t͟ m͟e͟a͟n͟s͟ :̲U͟r͟g̲e͟n͟t͟ p̲l͟z͟ r͟e͟a͟d͟!̲
❄︎❀𝙳𝚘𝚖𝚒𝚎❀❄︎
𝙳𝚘𝚖𝚒𝚎 𝚒𝚜 𝚊 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚎𝚗𝚎𝚛𝚐𝚎𝚝𝚒𝚌 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚘𝚕𝚍, 𝚜𝚑𝚎 𝚘𝚏𝚝𝚎𝚗 𝚒𝚜 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛 𝙰𝚔𝚒𝚛𝚊. 𝙷𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚜𝚝𝚢𝚕𝚎/𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛 𝚒𝚜 𝚊 𝚋𝚕𝚘𝚗𝚍𝚎 𝚋𝚘𝚢𝚌𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚎𝚡𝚝𝚛𝚎𝚖𝚕𝚢 𝚘𝚟𝚎𝚛𝚍𝚎𝚟𝚘𝚕𝚙𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚖𝚎𝚗𝚝𝚊𝚕 𝚝𝚎𝚛𝚖𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚘𝚕𝚍! 𝙳𝚘𝚖𝚒𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚐𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜 𝚄𝚙𝚙𝚎𝚛𝚖𝚘𝚘𝚗 𝟹 (𝙰𝚔𝚊𝚣𝚊). 𝙼𝚞𝚣𝚊𝚗 𝚙𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝙳𝚘𝚖𝚒𝚎 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚎𝚜 𝙰𝚔𝚒𝚛𝚊. (𝐈'𝐥𝐥 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐢𝐧𝐟𝐨.)
❦𐮛𝙰𝚔𝚒𝚛𝚊𐮛❦
𝙰𝚔𝚒𝚛𝚊 𝚒𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚎𝚌𝚌𝚎𝚗𝚝𝚛𝚒𝚌 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚗 𝟾 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚘𝚕𝚍. 𝚂𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚘𝚏𝚝𝚎𝚗 𝚜𝚎𝚎𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚍𝚘𝚖𝚒𝚎. 𝙷𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛𝚜𝚢𝚕𝚎/𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛 𝚒𝚜 𝚊 𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚋𝚘𝚢 𝚌𝚞𝚝, 𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚍𝚎𝚟𝚎𝚕𝚘𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚜𝚖𝚊𝚛𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚟𝚎𝚛𝚊𝚐𝚎 𝟾 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚘𝚕𝚍. 𝙰𝚔𝚒𝚛𝚊 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛. 𝙰𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚄𝚙𝚙𝚎𝚛𝚖𝚘𝚘𝚗 𝟷 (𝙺𝚘𝚔𝚞𝚜𝚑𝚒𝚋𝚘𝚞). 𝙷𝚎𝚛 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚍𝚎𝚖𝚘𝚗 𝚊𝚛𝚝 𝚒𝚜 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕, 𝚒𝚏 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚒𝚝𝚜 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚙𝚘𝚗𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚊𝚕 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚋𝚘𝚍𝚢𝚜 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚜.𝙸𝚏 𝚞𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚌𝚞𝚛𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚙𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚕𝚎𝚟𝚎𝚕 (𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚊𝚕𝚏 𝚠𝚊𝚢) 𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚋𝚘𝚍𝚢𝚜 𝚋𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚎 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚞𝚙 𝚝𝚘𝚘 𝟸 𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚠𝚊𝚢. (𝐈'𝐥𝐥 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐬 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐦𝐲 𝐰𝐞𝐢𝐫𝐝 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢𝐯𝐢𝐭𝐲 𝐛𝐥𝐨𝐜𝐤😔)
🇵 🇷 🇪 -🇧 🇴 🇴 🇰 🇱 🇮 🇻 🇪 🇸 !! 🇵 🇱 🇪 🇦 🇸 🇪 🇪 🇳 🇯 🇴 🇾
"𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎!" 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝙳𝚘𝚖𝚒𝚎 , 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚊𝚟𝚎𝚗𝚎𝚝𝚝𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 "𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚖𝚘𝚛𝚎." 𝚂𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚊 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛𝚜 "𝙸 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚎𝚚𝚞𝚊𝚕𝚕𝚢" 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝙼𝚞𝚣𝚊𝚗 𝙺𝚒𝚋𝚞𝚜𝚝𝚞𝚓𝚒 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚑𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗. "𝙾𝚑... 𝙼𝚛.𝙺𝚒𝚋𝚞𝚜𝚝𝚞𝚓𝚒.. 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚞𝚜?" 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙳𝚘𝚖𝚒𝚎...
𝐈𝐦𝐚𝐠𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞𝐥𝐟𝐬 🙄 𝐓𝐢𝐦𝐞𝐬𝐤𝐢𝐩
"𝙷𝚎𝚢 𝚍𝚊𝚍!"
"𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘 𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚒𝚕𝚍𝚛𝚎𝚗!"
"𝙰𝚔𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚊𝚛𝚎 𝚑𝚞𝚗𝚐𝚛𝚢!"
"𝚃𝚑𝚎𝚗 𝚎𝚊𝚝..." ᵈᵘʰ ᵈᵒᵐⁱᵉ
𝐊 𝐭𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐢 𝐠𝐞𝐭 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧
𝐑𝐞𝐚𝐥 𝐟𝐚𝐬𝐭! 𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐟𝐮𝐥 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐯𝐨𝐭𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 (Kittylove32)
𝐀𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 austinstheoreo 𝐟𝐨𝐫 𝐯𝐨𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐨𝐟 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤!
YOU ARE READING
𝕋𝕙𝕣𝕖𝕖 𝕚𝕤 𝕓𝕖𝕥𝕥𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕖𝕟 𝕠𝕟𝕖
Fanfiction𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚏 𝚄𝚙𝚙𝚎𝚛𝚖𝚘𝚘𝚗 𝟸 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚔𝚒𝚍? ʷᵃⁱᵗ ˢᶜʳᵃᵗᶜʰ ᵗʰᵃᵗ 𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚏 𝚄𝚙𝚙𝚎𝚛𝚖𝚘𝚘𝚗 𝟸 𝚑𝚊𝚜... 𝚃𝚆𝙾 𝙺𝙸𝙳𝚂? 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚒𝚏𝚎 𝚋𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚘𝚜? 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝙼𝚞𝚣𝚊𝚗 𝚛𝚎𝚐𝚛𝚎𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝙳𝚘𝚞𝚖𝚊 𝚊𝚗 𝚄𝚙𝚙𝚎𝚛𝚖𝚘𝚘�...