1.Bolum★★

66 2 0
                                    

Selam yeni hikayem umarim begenirsiniz.Gece masalinda devam edicem ama.
MEDYA=Sirin
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
"Sirin hanim hadi kalkin gec kalicaksiniz okula"
"Ya bugun okul olmasa olmazmi"
"Asagida kahvaltiniz bekliyo efendim"
Alarm!Alarm!Alarm! Niye her seferinde uyandiktan sonra calarsin.Hadi sirin kalk kizimda banyona git asagi in mecbur okul yolcususun sen diyerek kalktim.Banyoya ilerledim ve kapiyo actim.Dusumu aldim dislerimi fircaladim sacimi duzestirdim ve banyodan ciktim.Dar siyah pantolonumla askeri yesili askili kazagimi giydim.Kahverengi bi ruj surup likit cektim.Parfum sıkip kendime baktim gayette hosdum.Asagi indim ve kahvaltiya oturdum.Yanliz yasiyodum.Aslinda yanliz sayilmazdi Ankarada okuyorum ailem antalyada yasiyo.Babam beyim cerrahisi dedem profesor ve anneannemden kalan holdingi var.Ankarada onun yalisinda kaliyorum.Hizmetcimiz nilufer teyze ve kahyam hakki amca var.

"Nilufer teyze hersey cok guzel olmus ellerine saglik"
"Lafimi olur kizim isim bu benim"
"Ask olsun nilufer teyze sen ne zaman hizmetci muamelesi gordun bu evde"
"Eksik olmayin kizim"dedi gulumseyerek

Bu kadini bu yuzden seviyorum anne sefkati var.Ona sarildigimda anne kokusuyla kaliyorum.Annemi 12 yasinda kaybettim.Trafik kazasinda.Babam ben 15 yasindayken Eliz ablayla Uvey Annemle! Evlendi.Eliz abla o kadar iyi biriki bize hic uvey annelik yapmadi oz annemiz gibi davrandi hep.Cemre onu sevmesede ben severim annemden bile daha iyi biri.Annem zaten kumarhane isleten biriydi.Babam her zaman onu baska biriyle yakalar ama o babama yine kendink affetirirdi.Canim babam cok iyi biri.Eliz ablanin cemreyle yasit bi kizi var Ada adi.Eliz abla bizle iyi anlasmaz cemre sorun cikarir! Diye onu Amerikaya gonderdi orda okuyo.Cemre kimmi benim kardesim.Isi gucu akli fikri hep kotuluklere calisan kardesim.Dedemin biricik sevdigi torunu.Benide sever dedim ayrim yapmaz ama eliz ablanin kizi adayi sevmez.Babamin evlenmesine karsiydi ama sustu.Bu yuzden adayi hep ayirir.Dedemin bu huyunu sevmem.Iste benim hayatim boyleyken daha baska oldu.Dahada kardesim sayesinde kotu olucak buna eminim.

Kaderimin GunahiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin