"şuanda evdeyim belgeleri masamın üstüne bırakın"
"tabi savcım bi de savcım oğlunuzun doğum günü kutlu olsun"
"sağol jin küçük afacana iletirim"
"görüşürüz taehyung savcım"
telefonu kapatıp evin bahçesine girdim oğlum kafasına duvara dönmüş sayı sayıyordu "Önüm arkam sağım solum sobe saklanmayan ebe" arkasını dönüp beni gördü "babam gelmiş" koşarak kucağıma atladı yanağımı öpüp "Hoşgeldin biliyor musun bu gün benim doğum günüm"
"Biliyorum bilmez olur muyum?" onun yanağını öptüm
"sobe ben kazandım"
kucağımdan inip 'hakszılık bu ama banane babam dikkatimi dağıttı" Jimin çocuğuma dil çıkarıp "banane banane dikkatin dağılmasaydı" bana gülümseyip sarıldı "nasılsın aldın mı davayı" bende gülümseyip "iyi geçti o davayıda kazandık"
"oh oh işte taehyung savcı en iyi savcı"
"ve en sorumsuz eş"
arkama döndüm jungkook ellerini göğsüne koyup mızmız çocuklar gibi dudak büzmüştü jimin bırakıp jungkook doğru yürüdüm elimi beline koyup kendime çektim "noldu güzelim yine seni üzecek ne yaptım" omuz silkip "sana attığım fotoğrafa 2 saat sonra cevap verdin" gülümsedim anlımı anlına yaslayıp "duruşmadaydım ama yapma öyle" ellerini bozdu "bi daha olmasın"
"o fotoğraftaki kırmızı gecelik hala üstünde mi?" şeytani bi gülüş attı kulağıma yaklaşıp " altımada hiç bişey yok"
Yazar
Lan ilk defa evli bitirdim lan noluyor lan
Taehyung veba olmuşsun
Jin ve bolca yazım yanlışlı
Bilmion mu ven tdk katiliyim
Neyseeeeee bir hikayenin daha son(suz)u
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözlerinin İçindeki Ben/Taekook
FanfictionJungkook Seni tanıyorum O Hayır beni tanımıyorsun O Senin hiç gözlerinde kendimi görmedim ben