*5

8 0 0
                                    


„ kris " usmial sa a tak mi ukázal svoje krásne zuby. Kris bol úplne odlišní od všetkých. Viackrát som sa naňho potajme len tak pozerala. Vlasy mal tak ako vždy rozhádzané. Bol takisto oblečení skoro jako každý deň. Ten jeho štýl zvláštní ,ale pekní. Na nohaviciach mal stale retiazky a jeho oblubeny znak bol znak kostry ,ktorý som na jeho veciach viac krát videla.

„ ako poznáš moje meno " chytil mi rameno a trochu sa sklonil a priblizil. „ kto by nepoznal tvoje meno ?" natiahla som sa k nemu bližšie skôr k jeho perám, ale nepobozkala som ho,  len boli naše pery v nebezpečnej blizkosti.

„ je veľa ľudí ktorí ne poznajú moje meno Eflinko " zarazila som sa. On vie moje meno , ako? Veď sme spolu ani raz ne rozprávali a ja nie som až taká známa v škole alebo.

„ čo je?"
„ ale nič. Čo tu robíš práve ty "
„ zabávam sa a ty"
„ hm, oslavujem " zobrala som z pulta víno.
„ len sa neopi " dal mi dve pohare naliala som do jedneho.
„ dáš si ?"
„ trochu" naliala som aj jemu.
„ tak na to že sme sa stretli tu a teraz" štrngli sme si
„ na nás " zdvihla som pohár a potom hodila do seba celý obsah pohára.
„ pekne " zopakoval to isté.
„ ideme tancovať " chytil ma za ruku a ťahal von z kuchyne.
Začali sme spolu tancovať.
„ nepoznáš tu niekoho kto ma na pokeci prezivku lámač sŕdc ? "
„ čo je to za otázku ? " Ľahko sa zamračil.
„ vieš on ma tu pozval a vraj zorganizoval tuto párty"
„  s tým ti ja nepomôžem "

Prišla k nám velmi pěkné dievča. Mala krásne žlté dlhé vlasy a drahé ružové šaty. Odstrcila ma od krisa. Zachytil mi niekto ruku a pritisol k sebe že by to bol Lamač srdcí. Bol dosť pekný a vysoký. Objal ma a ja jeho okolo krku. Je to veľká blízkosť no nevadí. Pár minút sme tancovali spolu a užívali si jeden druhého bez slov , až kým jeho blbé ruky nezačali postupovať nižšie až na môj zadok.

Efli Where stories live. Discover now