Konečne mám 15!! Bola som strašne šťastná že konečne je to tu. Plánujem párty od 10. Rokov s mojou kamarátkou Leslie.
Hneď som si obliekla šaty dala som si vansy zobrala mobil a vybrala som sa do kúpeľne. Na seba som si dala korektor, oči som si pretrela špirálou dala som si lesk učesala som si svoje dlhé hnedé vlasy a umyla som si zuby.
Keď som pozrela na hodinky bolo 7:40. Leslie ma čakala vonku s jej novým autom. Dostala červené Porsche. Je z bohatej rodiny tak jej rodina si to dovolí.. Keď som nastúpila do auta, hneď mi dala do ruky nejakú tašku a povedala "otvor to".. bol to úplne nový IPhone6+. Slzy som mala na krajíčku. Objala som ju a ja som jej dala môj darček. Bola to poukážka a nové Air Max.. Kedže Leslie miluje Air maxi, tak bola nadšená.
*škola*
Keď sme vystúpili z autá každý na nás pozeral a zdravil nás.. Sme z populárnej partie a mali sme mať párty ale vstup je len pre pozvaných.. a dostať sa tam chcel každý..Škola ubehlo dosť rýchlo tak sme hneď išli do Baru na pláži kde máme mať oslavu.. Všetko sme skontrolovali a bolo to D-O-K-O-N-A-L-É.. Išli sme sa pripraviť a o 5-tej sa to všetko začalo..
*o 5-tej v bare na pláži*
Hudba, alkohol, ľudia a atď. bola som úplne na mol a pustila som tam každého.. A dosť sa to zvrtlo.. zrazu tam boli cudzí chlapi ktorý sa obšmietali okolo mňa a Leslie.. Chcela som sa porozprávať s Leslie.. Ale nikde nebola..
Zobrala som mobil a vyšla som von a zavolala som jej.. Nikto sa neozýval..
Zrazu niekto ma chytil pod krk a povedal "povieš slovo a zabijem ťa ty suka" nezmohla som sa na nič..
Zrazu sa mi všetko zahmlelo..
Odpadla som..•tak aké to je?:D ďakujem za každé prečítanie a za každý koment <3•
YOU ARE READING
Únos
Mystery / ThrillerVolám sa Jullie. Na moje 15-ste narodeniny som bola unesená. Prežívala som peklo. Viac v príbehu..