Prebudila som sa v tmavej miestnosti bez okien. Bolo tam jedno svetlo ktoré vyselo nad mojou hlavou. Chcela som sa postaviť zo stoličky ale nešlo to. Bola som zviazaná. Pri každom pohybe ma bolelo celé telo.. keď som sa pozrela na svoje nohy boli celé krvavé ako aj zvyšok môjho tela.. "čo sa to dopekla deje?!".. zvrieskla som.. Bolo počuť len moju ozvenu.. Začala som nahlas vzlykať, keď v tom sa rozleteli dvere a muž, pomerne dosť vysoký mi dal facku.. "Debil.. čo to robíš?!" on mi len spomedzi zubov odpovedal "Buď ticho, inak spravím s tebou hrozné veci, ako s tvojou kamarátkou!".. Moje vzlykanie prešlo do sĺz.. Opýtal sa ma ako sa volám.. "j-j-j-jullie" .. zobral si ku mne stoličku a začal sa normálne so mnou rozprávať.. Mal krásny úsmev.. A spotené biele tielko mu obťahovalo jeho dokonalé telo.. Bol naozaj sexy len škoda, že jeho charakter tú krásu zabil.. spýtala som sa prečo ma uniesli.." pretože ťa predáme do inej krajiny".. slzy sa mi zasa začali kotúľať z očí.. začala som vrieskať keď v tom prišiel starý chlap ktorý ma rozopol a ťahal ma za ruku cez chodbu začala som strašne kričať pretože moje telo bolo v ohni.. na chodbe boli stovky dverí.. Spoza každých dverí bolo počuť vzdychanie.. Už som vedela čo ma bude čakať..
Keď konečne zastavil otvoril dvere a hodil ma tam.. Ja som sa doplazila do postele.. Bola tam celkom tma, pretože tam bolo jedno svetlo. Zazrela som kreslo v tmavom rohu. Niekto na ňom sedel. V tom tichu som počula ako si prešiel rukami po drsnej brade. Zasa som začala plakať. Povedala som si"kurva, buď už ticho!" Postavil sa a podišiel ku posteli..
Začal sa ma dotýkať perami od nôh až prešiel k ústam.. Veľmi som sa bránila pretože mal okolo 36... Vzal putá do rúk a pripol mi ruky ku železnej konštrukcii postele. Bránila som sa, ale bol silnejší.. Už som nevládala tak som to vzdala. Začal ma vyzliekať. Rozopol si nohavice a začal ma vzrušovať.. Vzdychala som "pokračuj".. rozkročila som nohy a vnikol do mňa.. Začali sme sa bozkávať. "Silnejšie to nevieš?!".. Splnil moje želanie. Robil to rýchlo a tvrdo..
Keď skončil, nechal ma tak.
Odišiel..
Nechápala som prečo to spravil..
Keď som vyšla z izby, uvidela som dievča ktoré nevládalo ani chodiť. Pomohla som jej do izby kde som bola a zamkla som.. Hneď som jej dala otázky len neodpovedala.. ležala na posteli jej oči boki podliaté krvou. Nechala som ju tak a ľahla som si vedľa a zaspala som..
Niekto nadomnou stál.. bolo to dievča z včera..
Spýtala som sa že čo sa deje..
Povedala mi..Tak tu je ďalšia časť:D ďakujem za prečítania:333 a za každý komentár a prečítanie som vďačná:333
YOU ARE READING
Únos
Mystery / ThrillerVolám sa Jullie. Na moje 15-ste narodeniny som bola unesená. Prežívala som peklo. Viac v príbehu..