ꜰᴏʟʟᴏᴡɪɴɢ ᴀꜰᴛᴇʀᴡᴀʀᴅꜱ y/ɴ ʜᴀᴅ ꜱᴜʙᴍɪᴛᴛᴇᴅ ʜɪꜱ ᴅʀᴀᴡɪɴɢ ꜰᴏʀ ʜɪꜱ ᴄᴏꜱᴛᴜᴍᴇ ᴅᴇꜱɪɢɴ ʙᴇꜰᴏʀᴇʜᴀɴᴅ, ᴛʜᴏᴜɢʜ ɪᴛ ʟᴏᴏᴋᴇᴅ ʟɪᴋᴇ ᴀ 10 yᴇᴀʀ ᴏʟᴅ'ꜱ ᴀᴛᴛᴇᴍᴩᴛ ᴏꜰ ᴅʀᴀᴡɪɴɢ ᴀ ʙᴜʀɴᴛ ᴅᴏɢ.
ᴀꜰᴛᴇʀᴡᴀʀᴅꜱ, ʜᴇ ᴍᴀᴅᴇ ʜɪꜱ ᴡᴀy ᴛᴏ ᴄʟᴀꜱꜱ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴇxᴩʀᴇꜱꜱɪᴏɴ ᴏꜰ ᴅɪꜱʙᴇʟɪᴇꜰ ᴏꜰ ʜᴏᴡ ʟᴀʀɢᴇ ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ᴡᴀꜱ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀᴅꜱ 1-ᴀ ᴏɴ ɪᴛ. ꜱᴛɪʟʟ, y/ɴ ʜᴇᴀᴅᴇᴅ ɪɴꜱɪᴅᴇ, ɴᴏᴛ ᴇᴠᴇɴ ʙᴏᴛʜᴇʀɪɴɢ ᴛᴏ ꜱʜᴀʀᴇ ᴀ ꜱɪɴɢʟᴇ ɢʟᴀɴᴄᴇ. y/ɴ ꜱᴀᴛ ᴅᴏᴡɴ ᴏɴ ʜɪꜱ ꜱᴇᴀᴛ ᴡɪᴛʜ ʜɪꜱ ʟᴇɢꜱ ᴀɴᴅ ꜰɪɴɢᴇʀꜱ ᴄʀᴏꜱꜱᴇᴅ, ʜᴇᴀʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ɪɴᴅɪꜱᴛɪɴᴄᴛ ᴠᴏɪᴄᴇꜱ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴏᴜʟᴅ ɢᴏ ᴏɴ ʙᴇʜɪɴᴅ ʜɪꜱ ʙᴀᴄᴋ ᴄᴏᴍɪɴɢ ꜰʀᴏᴍ ᴀ ᴩɪɴᴋ ᴀʟɪᴇɴ ᴀɴᴅ ʀᴇᴅ-ʜᴀɪʀᴇᴅ ʀᴏᴄᴋ.
ᴋɪʀɪꜱʜɪᴍᴀ: ᴅɪᴅ yᴏᴜ ꜱᴇᴇ ʜɪᴍ ᴅᴜʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴇxᴀᴍꜱ? ᴛʜᴇ ꜰᴀᴜx ᴠɪʟʟᴀɪɴꜱ ᴡᴇʀᴇ ɢᴏɪɴɢ ᴅᴏᴡɴ ʟɪᴋᴇ ᴄʀᴀᴢy ᴡʜɪʟᴇ ʜᴇ ᴋᴇᴩᴛ ᴏɴ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ᴛʜʀᴏᴜɢʜ ᴛʜᴇᴍ! ᴀʜ.. ʜᴇ ᴋɪɴᴅ ᴏꜰ ꜱᴛᴏʟᴇ ꜱᴏᴍᴇ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ᴏɴᴇꜱ ɪ ᴡᴀꜱ ᴀꜰᴛᴇʀ-
ᴍɪɴᴀ: ᴛʜᴀᴛꜱ ʀɪɢʜᴛ , ʜᴇ ꜱᴛᴏʟᴇ ᴍy ᴩᴏɪɴᴛꜱ ᴀꜱᴡᴇʟʟ ʙᴇꜰᴏʀᴇ ɪ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴇᴠᴇɴ ᴍᴇʟᴛ ᴛʜᴇᴍ ᴅᴏᴡɴ. ɴᴏᴛ ᴄᴏᴏʟ!
ᴛʜᴏᴜɢʜ ᴛʜᴇy ꜱʜʀɪᴇᴋᴇᴅ ᴀ ʙɪᴛ ᴏɴᴄᴇ y/ɴ ᴛᴜʀɴᴇᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ, y/ɴ ꜱʜʀᴜɢɢᴇᴅ ɪᴛ ᴏꜰꜰ ʙᴜᴛ ʜᴇ ɢᴏᴛ ɪɴᴛᴏ ᴀ ʙɪᴛ ᴏꜰ ʙᴇᴇꜰ ᴡɪᴛʜ ʙᴀᴋᴜɢᴏᴜ ᴀꜰᴛᴇʀᴡᴀʀᴅꜱ ꜰᴏʀ ᴀʟꜱᴏ ꜱᴛᴇᴀʟɪɴɢ ꜱᴏᴍᴇ ᴏꜰ ʜɪꜱ ᴩᴏɪɴᴛꜱ, ʙᴏᴛʜ ꜱɪᴅᴇꜱ ᴡᴇʀᴇ ꜱᴛᴜʙʙᴏʀɴ ᴅᴜʀɪɴɢ ᴛʜᴇɪʀ ᴀʀɢᴜᴍᴇɴᴛ.
ʙᴀᴋᴜɢᴏᴜ: ᴀʀɢʜʜ! yᴏᴜ ᴛʜɪᴇꜰ! ɪ'ʟʟ ᴋɪʟʟ yᴏᴜ. ᴅᴏɴ'ᴛ yᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ ʜᴏᴡ ᴍᴀɴy ᴩᴏɪɴᴛꜱ yᴏᴜ'ᴠᴇ ꜱᴛᴏʟᴇɴ?!
y/ɴ: ᴅᴏ yᴏᴜ ᴋɴᴏᴡ ʜᴏᴡ ᴍᴀɴy ʙʀᴇᴀᴅꜱ yᴏᴜ'ᴠᴇ ᴇᴀᴛᴇɴ ɪɴ yᴏᴜʀ ʟɪꜰᴇ?
y/ɴ ʟᴀᴛᴇʀ ᴏɴ ɢᴀɪɴᴇᴅ ᴀ ɴᴇᴡ ɴɪᴄᴋɴᴀᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀꜱ 'ᴄʀᴜꜱᴛy ᴛʜɪᴇꜰ' ʙy ʙᴀᴋᴜɢᴏᴜ ᴅᴜᴇ ᴛᴏ y/ɴ'ꜱ ᴍᴇɴᴛɪᴏɴ ᴏꜰ ʙʀᴇᴀᴅꜱ ᴀꜱ ʜɪꜱ ᴀᴄᴛɪᴏɴꜱ ᴅᴜʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴇɴᴛʀᴀɴᴄᴇ ᴇxᴀᴍꜱ ʜᴀᴅ ᴍᴀᴅᴇ ᴍᴏꜱᴛ ᴏꜰ ʜɪꜱ ᴄʟᴀꜱꜱᴍᴀᴛᴇꜱ ʜᴀᴠᴇ ᴀ ʙᴀᴅ ꜰɪʀꜱᴛ ɪᴍᴩʀᴇꜱꜱɪᴏɴ ᴏꜰ ʜɪᴍ ᴀꜱ ꜱᴏᴍᴇᴏɴᴇ ᴡʜᴏ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴡᴏʀᴋ ʜᴀʀᴅ ᴀᴛ ᴀʟʟ.
ɪɴ ᴀ ᴡʜɪʟᴇ, y/ɴ'ꜱ ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ ᴡᴀꜱ ᴄᴀᴜɢʜᴛ ᴜᴩ ᴇʟꜱᴇᴡʜᴇʀᴇ ʀɪɢʜᴛ ᴀꜰᴛᴇʀ ᴍɪᴅᴏʀɪyᴀ ʜᴀᴅ ᴇɴᴛᴇʀᴇᴅ ᴛʜᴇ ᴄʟᴀꜱꜱʀᴏᴏᴍ ᴀɴᴅ ʜᴀᴅ ꜱᴏᴍᴇ ꜱᴍᴀʟʟ ᴛᴀʟᴋ ᴡɪᴛʜ ʜɪꜱ ᴩᴀʟꜱ ᴛʜᴇʀᴇ ᴡᴀꜱ ᴀ yᴇʟʟᴏᴡ ᴡᴏʀᴍ ᴀꜱ ᴛʜᴇ ʟᴀʀɢᴇ ʙᴀɢ ᴡᴀꜱ ᴜɴᴢɪᴩᴩᴇᴅ ᴜɴʀᴀᴠᴇʟʟɪɴɢ ɪᴛꜱᴇʟꜰ ᴛᴏ ꜱʜᴏᴡ ᴀ ꜱᴄʀᴜꜰꜰy ᴍɪᴅᴅʟᴇ-ᴀɢᴇᴅ ᴍᴀɴ, ꜱʜᴏᴛᴀ ᴀɪᴢᴀᴡᴀ. ᴀ ᴩʀᴏ ʜᴇʀᴏ.
ᴛʜᴇy ᴡᴇʀᴇ ᴀʟʟ ʟᴇᴅ ᴛᴏ ᴀ ᴛʀᴀᴄᴋ ꜰɪᴇʟᴅ, ᴛʜᴇ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ ɢʀᴇɴᴀᴅᴇ ᴡᴇɴᴛ ᴜᴩ ꜰʀᴏɴᴛ ʀᴇᴠᴇᴀʟɪɴɢ ʜɪꜱ ᴩʀᴇᴠɪᴏᴜꜱ ᴛʜʀᴏᴡ ɪɴ ꜱᴏꜰᴛʙᴀʟʟ ᴛᴏ ʙᴇ 67ᴍ ꜰʀᴏᴍ ʙᴇɪɴɢ ᴄᴀʟʟᴇᴅ ᴜᴩ ʙy ᴀɪᴢᴀᴡᴀ. ᴏɴᴇ ᴏꜰ ᴛʜᴇ ᴀᴄᴛɪᴠɪᴛɪᴇꜱ ᴡᴇʀᴇ ᴛᴏ ᴛʜʀᴏᴡ ᴀ ʙᴀʟʟ ᴀꜱ ꜰᴀʀ ᴀꜱ ᴛʜᴇy ᴄᴏᴜʟᴅ.
YOU ARE READING
{MHA x JJBA} ᴍy ꜱᴏᴜʟ ꜰᴏʀ ᴛʜᴇ ᴡᴏʀʟᴅ.
Actiony/ɴ, ᴀ ʙᴏy ᴡʜᴏꜱᴇ ᴩᴀᴛʜ ᴡᴀꜱ ʟɪɴᴋᴇᴅ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ꜱᴀᴍᴇ ᴀꜱ ʜɪꜱ ᴅᴇᴀᴅ ꜰᴀᴛʜᴇʀ, 'ᴅɪᴏ'. ᴜɴᴛɪʟ ᴀ ꜰᴀᴛᴇꜰᴜʟ ɴɪɢʜᴛ ᴇᴠᴇʀyᴛʜɪɴɢ ᴡᴏᴜʟᴅ ʙᴇ ᴄʜᴀɴɢᴇᴅ, ᴀ ɴᴏᴛᴇ ᴛʜᴀᴛ ᴡᴀꜱ ꜱɪɢɴᴇᴅ ᴏꜰꜰ ʙy ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ᴩʀɪᴇꜱᴛ ɪɴ ᴛʜᴇ ɪɴɪᴛɪᴀʟꜱ ᴏꜰ 'ᴇ. ᴩ'. y/ɴ ᴡʜᴏꜱᴇ ꜰᴀᴛᴇ ᴡᴀꜱ ᴛᴏ ʙᴇᴄᴏᴍᴇ ᴀ ᴠɪʟʟᴀɪɴ, ʙᴇᴄᴀᴍᴇ ᴀ ʜᴇ...