2) Η Ιστορία μου είναι γεμάτο αγάπη!

36 1 0
                                    

Im Nayeon

~ Καινούργιο σχολείο σημαίνει μία νέα αρχή και σήμερα ξεκινάει η δική μου ιστορία!
Τι λέτε; θα μου επιτρέψεται να σας παρασύρω μαζί μου; 😉
Θα αρχίσω λέγοντας σας ότι ο εαυτός σας είναι ότι πιο σημαντικό έχετε, άργησα να το καταλάβω για αυτό προσέξτε να είστε πιο γρήγοροι από εμένα, άλλαξα τον εαυτό μου και τον δημιούργησα έτσι όπως θα ήθελα να είμαι προσφέροντας μου την πιο υπέροχη εκδοχή της ζωής μου!
Όμως μην δίνετε σημασία στους γύρω μας και πάμε να σας δείξω την αίθουσα ✌️
Γιατί δεν μπορώ να μπω; θα σας λύσω αμέσως την απορία, επειδή ένα αγόρι αγνόησε την ύπαρξη μου και μπήκαμε ταυτόχρονα με αποτέλεσμα να σφινόσουμε μεταξύ μας 😒 πόσο άτυχη μπορεί να είμαι; αυτό είναι το αγόρι από εκείνη την νύχτα(μην ανησυχείτε για τη νύχτα στην οποία αναφέρομαι θα μάθετε στην εξέλιξη για αυτό να μείνετε μαζί μου) μήπως με αναγνώρισε; μπαα δεν νομίζω ύστερα από τόσο καιρό σιγά μην με θυμάται αλλά δεν έχω αλλάξει και πολύ από τότε 🙀 ας κάνουμε πως δεν τον ξέρουμε, θα είναι το μυστικό μας! 🤫 ~

N- συγνώμη! ( ελάτε πίσω για να πάει πρώτος μέσα και κοιτάξτε οπουδήποτε αλλού, πρέπει να τον αποφύγουμε)
E- την δέχομαι μιας που είσαι καινούργια! (μπήκε μέσα χωρίς να κάνει κίνηση να αλλάξουν σειρά)

Han Seo Jun

~ Πέρασε κιόλας ένας χρόνος από την τελευταία φορά όμως όλοι τους παρέμειναν ίδιοι, κάνεις και τίποτα δεν άλλαξε και από τι φαίνεται πολλοί με θυμούνται ακόμα από τόσους ψυθήρους και βλέμματα, τι ανώριμο!
Όμως μόνο ένα βλέμμα δεν ήταν πάνω μου, πλάκα μου κάνεις; αυτό το κορίτσι; θα κάνω πώς δεν την είδα ίσως έτσι να μην με καταλάβει, δεν κράτησε παραπάνω από δύο λεπτά το σχέδιο μου εφόσον ήρθε ο συγκεκριμένος καθηγητής. ~

Κ- Καλήμερα παιδιά, σας βλέπω ανήσυχους, καλό είναι αυτό, τουλάχιστον δεν θα κοιμηθείτε στο μάθημα, πριν όμως ξεκινήσουμε να καλωσορίσουμε τον Han Seo Jun που επέστρεψε ύστερα από ένα χρόνο, ελπίζω να σε έκανε να βάλεις μυαλό και να συγκεντρωθείς στα μαθήματα! Και τωρα την νέα μας μαθήτρια Im Nayeon; μπορείς να έρθεις μπροστά και να συστηθείς στους συμμαθητές σου!

N- (άραγε να έχει τύχη σε κάποιον η δική μου καινούργια αρχή; 😩 ο Han Seo Jun είναι το αγόρι που συνάντησα εχθές το βράδυ και από τι καταλαβαίνω πρέπει να έχει συχνά μπελάδες αλλά τι μπορεί να έκανε ώστε να τον αποβάλλουν για ένα χρόνο; λοιπόν πάω να παρουσιαστώ γρήγορα πριν με αναγνώριση το άλλο αγόρι, τρέχοντας στάθηκα μπροστά στους συμμαθητές μου κοιτάζοντας κάτω για να μην με καταλάβει(έχετε δίκιο δεν ήμουν και πολύ διακριτική, σίγουρα η συμπεριφορά μου θα με έκανε να μην περάσω απαρατήρητη) Γεια σας με λένε Im Nayeon και σας εύχομαι καλή σχολική χρονιά! 😸 (μιλάω και εκείνοι ψυθηρίζουν; δεν πειράζει αφού είναι απασχολημένοι να αποχωρώ σιγά σιγά, όμως για ποια λένε ότι είναι όμορφη.. για μένα το λένε; 😮
B- Εσύ δεν είσαι η κόρη του κ. I'm Hyunjin που έχει την δισκογραφική εταιρεία Vine Entertainment;
G- Έχω δει την διαφήμιση που έχεις κάνει για την καμπάνια της Luxe με τα προϊόντα μαλλιών, το τραγούδι σου ήταν τόσο υπέροχο 😍
Ν- (από τι φαίνεται δεν ήταν εφικτή η προσπάθεια μου για να μην με προσέξει, αφού όλοι οι συμμαθητές μου ζητάνε να τους τραγούδησω θα πω το ρεφραίν για να ξεφύγω, οι περισσότεροι με καλούσαν να καθίσω μαζί τους αλλά εγώ επέλεξα ένα κορίτσι που φαινόταν χαριτωμένο, ελπίζω να με έχει ξεχάσει αλλιώς την πάτησα! ~

Εάν σας άρεσε πατήστε το αστεράκι ή αφήστε μου ένα σχόλιο για να ξέρω αν θέλετε να την συνεχίσω! Να έχετε μία όμορφη μέραα 💜

DATE NIGHTWhere stories live. Discover now