Yeji
Bu gün balo günüydü. Hepimiz mezun oluyorduk sonunda. Önce kendimi tanıtıyım. Ben Hwang Yeji 18 yaşındayım ve Shin Ryujin'e aşığım. Ryujin'e aşık olduğumu lise 1 sonların da fark ettim. Ondan sonra aramız da bi çekim oluştu. Lise 2 ortaların dan beri flörtüz. Bu gün karar vermiştim Ryujin'e açılacaktım. Nedense içimden bi ses her şeyin iyi gideceğini söylüyor du.
Yavaş dan hazırlanıp elbisemi giydim. Güzel gözüküyor dum. Balo kraliçesi olacağımı sanmam ama güzel dim. Ryujin için aldığım çiçeği elime aldım. Lavanta. Ryujin lavanta sever di bunu dikkate alarak almıştım. Fotoğrafımı çekip Chaeryeong atmıştım. Attım gibi aramıştı.
Chaeryeong💞 kişis arıyor
Arama cevaplansın mı?
Evet/Hayır"Yeji~~ çok güzel olmuşsun." İltifatına karşı kıkırdamıştım.
"Chaeryeong bebeğim eminim sende çok güzel olmuşsundur ve teşekkür ederim."
"Senin kadar olamam." Derin bi nefes aldım. Bu kız kendini ne zaman sevicek ya?
"Chaeryeong seni dövmeden sus."
"Tamam be sustum. Bu güzellikle balo kraliçesi olursun artık Yeji hanım."
"Abart istersen. Lia yanın da asla olamam."
"Niye? Senin Lia dan neyin eksik fazlan bile var."
"Hmhm kesin."
"Fotoğrafta bi şey dikkatimi çekti."
"Ne?"
"Lavantalar. Onlar kime?"
"Sence?"
"Shin Ryujin?"
"Evett!"
"Bağırmasana mal."
"Heycanlandım napim." Görmese bile dudaklarımı büzmüştüm.
"Neyse baloda konuşuruz artık gecikmiyelim."
"Tamam görüşürüzzz."
"Baii." Telefonu kapadık dan sonra evden çıkmıştım. Heycanlı bi şekil de elimde ki lavantaları tutuyordum. Zarar vermemek için de çaba gösteriyorum tabii. Chaeryeong evinden alıp baloya gelmiştik. Gözlerim ilk Ryujin aramıştı. Bulduk da gülümsemiştim. Yuna ve Lia ile birlikte gülerek konuşuyorlar dı. Dikkatini çektik de bana gülümsemişti. Bu bile heycanlama neden oluyor du...
...
Gelişimizin üzerinde baya zaman geçmişti. Chaeryeong eğlenmiştim, Ryujin ile flört ediyorduk. Dans bile etmiştik! Kalbim yerinden çıkacaktı! Bu kız kalb sağlığıma zarar dı. Şu an balo kraliçesi açıklanacaktı. Üstüme gereksiz bi heycan var dı. Şu an Ryujin açılacaktım. Çünkü herkesin dikkati kim kraliçe olacağınday dı. Koşarak arabadan lavantaları almıştım. İçeri girdik de Ryujin arka tarafa gittiğini görmüştüm. Yavaşça peşine takıldım. Bi an onu kayp bile ettim. Ama sonra buldum. Duvarın arkasına saklanıp derin nefesler aldım. Heycanlıydım doğal olarak. Bütün cesaretimi toplayıp derin bi nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prom dress ~Ryeji
Short StoryI'm sitting here, crying in my prom dress I'd be the prom queen