Elini tuttuğum gün...

1.8K 29 6
                                    

BÖLÜM -1
-Bir ateşti tüm yürekleri yakan ve ateş suya duştû ama ne su buhar oldu nede ateş söndü

bir aşktı yabancı ülkede baslayan sanki yabancılar ama aslında iki arkadaşlar cunku onlar kuccukken ayni hastanede dogan kucuk bir bebeklerdi ve o an geldi carpistilar sorry dedi ikiside ayni anda ve kiz turkce bir sekilde lanet olsun diyerek mirildandi cocukta turktu aslinda kizdan cok etkilenmisti uzun saclari gozleri durusu sesi ve o sadece susmayi ve kizin kisik sesiyle huzur bulmak istedi cocuk bilmiyordu ilk goruste askmi yoksa kadermi bildigi sorulardi bu bir kaderdi ve tanistilar kiz tatli bir tebbessumle siz turkmusunuz dedi ve cocuk  gozlerde kaybolmus ve konusamiyordu bile ve kiz tekrar sordu iyimisiniz dedi bu sefer cocuk o saf temiz ama bi o kadar korkak ses tonuyla evet dedi

Kusura bakmayın biraz acele ettim sizi farkedemedim diyerek konunun icinde bulundu ve genc cocuk onemli degil dedi gorustuler bir gun sonra her gun her hafta her ay  asiklardi.

       BÖLÜM-2

Ve artik iki asiklardı seviyordu adam fakat disardan ne kadar sert gorunsede aslinda kucuk bir cocuk gibi masum bakiyordu ve kadin konusmaya basladi

- hic anlatmiyosun ne kadar kalicaksin buraya ne icin geldin senin hakkinda birseyler bilmek istiyorum sakin gitme beni birakma  dedi ve kokusunu icine cekti

_ Cevabini bilmediği sorulardı tek bildigi buraya kacmak icin geldigiydi ve yine bir gun usulca konusurken kizin o tatli sesiyle sarhos olmayi istedi ve kizi optu kiz tarifsiz bit sekilde asik olmustu hic bilmedigi ama bi o kadarda kaybetmekten korktugu bir kisiydi onun icin kuzey evet adamin adi kuzey fakat gwrcek adu (cevatti) kadinin ismi ise su ama ne su buhar oldu nede ates sondu alevleri tum sehri sardı...

               BÖLÜM-3

Cok sevmislerdi bir birlerini kimse bilmezdi iliskilerini adam kadinin gozlerinde huzur buldukca baglandi kaybolmustu tum acisini sikintisini unutturmustu kadin ama artik 5. ay dolmustu beklenen telefon geldi cunku adam olumden kaciyordu tek bildigi yasamak icin kactigi ve asik oldugu sevdigi kadina kim oldugunu bile soyleyemezken kuzey isminde bir sifata siginmisti. kadin onun kim olduguyla degil dusuncelerini degil hayatini degil sadece adami merak ediyordu. Bir yagmur sabagiydi su sirilsiklam olmustu cunku yagmur ates gibi guclu ve acitiyordu insan yagmur altinda aglamayi sever suda seviyordu cunku yagmur altinda aglayan insanin agladigi belli olmuyordu.

               BÖLÜM-4

Ve bir yil dolmustu tanistiklari gun gelmisti ve adam kararli bir sekilde zor hayatini gecmisini dusunmeden sadece evlen benimle dedi su heyecandan agladi o tatli sesiyle evet dedi o masum suratiyla gulumsedi ve kuzeye (gercek adi cevat) benim sana iki suprizim var biri saat ama siradan bir saat degildi arkasinda resimleri vardi ikinci suprizinide istanbuldan geldikten sonra soylicekti cunku su hamileydi cok mutluydu fakat donmeyecegini bilmiyordu kuzeyde (cevat) bilmiyordu gittiginde neler ile karsilasacagini cunku o sadece asikti sadece bir dag adaminin ogluydu fakat su o kadarda dogru degildi cunku oda ayni topraktandi cunku onlar ayni yerde dogmuslardi fakat su kuccukken kacirilmis ve baska bir  zengin aileye verilmis onlar tarafindan  buyutulmustu ama su hic bir zaman paradan sohretten hoslanmadi o yuzden yabanci ulkeye kacmistii ve kendi parasini calisarak kazaniyordu arkadasiyla geciniyordu belkide bu ask olumdu onlar icin ama tek bir seyden emindim bu ask su gibi saf ates kadar tehlikeliydi ama habersizlerdi en buyuk oyunun icinde olduklarindan haberleri yoktu aslinda dusmanlar kan dokmek isteyenler cahil insanlar ama kuzey (cevat) ve su hic bir zaman aileleri gibi olmak istemediler kuzey olmadigi icin kaciyordu ya adetlere uyacak yada bu baris ancak bir kisi karsi taraftan kiz alirsa bitecektii...

                BÖLÜM-5
İstanbula gelmişti kardesi abisini gorunce cok sevinip kollarina atmisti kendini. Haberler iyi değildi artık bu evin bu ailenin bu evden bir ceneza daha cikaracak takaati kalmamisti ve annesi cok guclu bir kadindi ve ogluyla konusmaya baslamisti kizgin ofkeli ve sert bir sekilde konusuyordu ogluyla .

-Yeter giderken hic dusunmedin burayi bu aileyi cok can yaktim cok ama cok cenaze kaldirdim ve son kez soyluyorun bnm bir cenaze daha kaldiracak gucum yok gucumuz yok senide kaybedemem sen bana babandan emanetsin orda her napiyorsan doneceksin ve evleneceksin baris olacak kan duracak hayat devam edecek.
Diyerek konuyu kapatmisti fakat birsey unutmustu herkes mutlu olucak fakat oglu mutlu olucakmiydi oda cok iyi biliyoduki onu ora/arda tutan birseyler vardı ve ogrenmek icin adam tuttu adam ise amcaoglu dedigi insandi.

-Hayir ana evlenemem bunu bana yapma cok iyi biliyorsunki onlar kan dokmeyi severler baris saglamayi degil.
Diyerek odayı terk etmisti toplanti yarin sabaha dogruydu ve evet o gun geldi bir suru insan bir odada taraflarinin yanindaydi karsi taraf konuya girmisti
-Evet biliyorsunuzki bu kan tek bir cozumle durur kan bagiyla evlenecekler simdi burda bu evlilige karsi cikan varsa burayi terk etsin.
Dedi ve cevat ayaga kalkti gidecekti birden silahlar cikarildi gurultu basladi ve kudret hanum esarbini cikarip masaya firlatir ses kesilir aniden silahlar iner cevat odayi hizli bir sekilde terk eder ve bu arada almanyada cok sey olmustu su iki canla onu bekliyordu ama amcaoglu cevat'in  istanbula geldigi gun konusmustu hamile oldugunu ogrenmis ve kuzey bildigi adamin hayatini anlatmisti su inanmadi hamileyim dedi ve aglamaya basladi .

-Yapamam ondan vazgecemem inanmiyorum sana kuzeyle konusmak istiyorum.
Dedi ve yuksek sesle bagirdi amcaoglu kamil annesini aradi ve sunlari soyledi .

-Kudret ana kiz hamile napacagim bebek olnasaydi is kolaydi fakat artik zor Dedi.
-
Kudret hanim kararli bir sekilde
.beni ugrastirma kamil be gerekiyorsa onu yap icabina bak dedim o kadar bugun bu is bitecek toplantidan sonra burda ol ve o kadin gitmis olsun cevatada sen soyliceksin benim adim karisacak olursa ben karismam kamil anladin.
Diyerek konuyu kapatti ve bebegi aldirmak icin doktor tutmustu su kacmaya calisti ama kacamadi ellerinden ve aldirma islemi gerceklesecekti fakat su tekme attu ve acil cikis merdiveninden kacti erkek kardesi vedat yenge diye arkasindan seslenmisti onq igne yapilmisti o yuzden bayildi ve o arada merdivenlerden yuvarlandi .
-Yenge iyimisin

+Vedat bebegim iyimi sole lutfen

-Merak etme bebek iyi yengee beni iyi dinle abimi birak lutfen sen birakmazsan olucek abim ben anam herkes sen git kurtar kendini kimse sana birsey yapmicak bebek oldu bilicekler kac yenge git buralardan

+Vedat nasıl yaparım biz onunla evlenicektik teklif etti bana ben nasil bir hayat yasiyorun anlat bana ne olur yalvaririm

-Yenge abim yasayacak tek bir engel var oda sensin sen olmazsan gidersen abim baskasiyla evlenip bu dokulen kanlar son bulur
Kadın cok kotuydu ilk defa boyle birsey yasiyordu acimi aci cekiyordu gercekten onun icin aci bir parmaga igne patmasi kadardi o alisik degildi hergun asik olmuyordu bir kere oldu oda olmadi zaten cunku sevdigi.adamin yasamasi icin vazgeciyordu ondan cok zordu yokluguna alismak .
-Kamil su nasil onu buraya getirin bir saat sonra yanimda olacak dedi
+Abi gitti o herseyi ogrendi gercek adini nerden geldigini kimin oglu oldugunu ogrendi ve cok kizdi gitti abi
Inanmamisti elbette sevdigi kadini taniyordu hemen onu bulmak icin geri donmustu kos koca adam cocuk gibi ucurumda hickira hickira agliyordu suyun gidisi onu paramparca edip alev gibi yakmisti ve bu atesi sudan baska kimse sonduremezdi..
                BÖLÜM-6

Yillar sonra ilk kez gorucekti onu bulmustu cunku yaninda yakisikli bir adam ve bebek vardi o evlenmis cocuk sahibi bile olmus dedi kendi kendine calistigi yere gitti su karsisinda gorunce anlatilmaz bir sekilde kotu oldu niye geldin diye sordun o ise seni almaya geldim diyebildi su ise git burdan kocam gelicek simdi dedi odadan ince bir ses tonuyla aglama sesi duydu bir bebek sesiydi cevat sinirli bir sekilde orayı terk etti su dizlerinin ustune coktu ve aglamaya basladi hickira hickira bebek sanki hissetmisti olanlari sesi yukseldi ve onun adi kuzeydi oglunu cok seviyordu sirf yine ona zarar vermesinler diye sevdigi adamdan vazgecmisti cunku ondan ne kadar uzak durursalar o kadar guvende olucaklardi ikiside bebekleride guvendeydi su sadece oglu icin yasiyor sevdigi adam icin de kaciyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"SU VE ATEŞ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin