Po nějaké době jsem si s ním začal psát. Překvapilo mě že si rozumíme i po chatu. Takovej kámoš do deště to byl. Zdrbli jsme úplně každého. Han, Kyu, Jenny, Jisso a ostatní jsme probírali neustále. Konkrétně jejich vztahové statusy.
Jenny totiž Taehyunga poslala k šípkum. Han tu svoji taky, Kyu nikoho neměl. Takže palil po obou. Trochu divný ale tak jejich věc.
Jenže uplynula nějaká doba a my dva jsme si začali psát jinak. Můžete si domyslet jak. Už to nebyli ty nevinné zprávy. Trošku se mi to vymklo kontrole.
Jednou když jsem byl už alkoholem omámen jsem mu napsal. Tak dlouho jsme si psali až to došlo do fáze kdy začal být nadržený.
Domluvili jsme se tedy že někdy půjdeme ven . Respektivě ve čtvrtek. Že všechno probereme dáme kafe a tak. Měl mě vyzvednout kousek od baráku, aby to nebylo nápadné. Han ho totiž nemusel, a byla větší sranda předstírat že se nemusíme. Nad tím jsme se vždycky nejvíc bavili.
Byl jsem nervózní když jsme se měli setkat. Věděl jsem jak to dopadne. A přesně proto jsem hodiny a hodiny stál u skříně a vybíral vhodný outfit. Samozřejmě že jsem s tím nebyl spokojený ale už psal že odchází z fitka, dá sprchu a jede. A teď jsem teprve začal být nervózní.
Ještě aby ne, já bych ještě netknutý. Ani já se nikoho nedotýkal. Byl jsem takový nezkušený králík.
ČTEŠ
Kissing in the car // Taekook
Random!Kniha v podobě deníku! Oslava narozenin? To mi nemůže změnit život. To jsem si myslel dokud jsem nepotkal svoji jednu chybu za druhou.