okumaya devam :)

12 2 0
                                    

Evet bugün okullar açıyordu.Annem yine o sesiyle beni uyandırmaya gelmişti benim yürüyen alarmım :) ve o kadar çabanın ardından uyanmıştım saate baktım ve hemen hazırlanmaya başladım.
Saçlarım düzdü ama bir iki üzerinden geçtim.Sonra kıyafetlerimi giyip okula doğru yürümeye başladım ve kara göründü okullllll :) okulu niye bu kadar seviyorum bilmiyorum.
Ve okula girdim.Hemen listeye bakıp hangi sınıfta olduğumu gördüm. "8-f" hımmm kimler var acaba.
Olamaz arda ne işin var senin yaaa bu sınıfta değildir umarım.
Çünkü ben ardayla geçen sene bir aya yakın çıkmıştım.
Off yaa başka sınıfmı yok abi yaa.
Ama hala taş gibi haa :)
Aman.
Ve evet bu günde bitmişti en güzel zamana gelmiştik.
"Şiir gösterisi" geçen senede gitmiştim bu senede gidicektim.
Ve tahir hocanın gelmesiyle herkezin susması bir oldu.
Başladık kurallardan.

Ve sonunda bitmişti.Ve herkezi serbest bırakmıştı hoca çünkü şiirleri hazırlıyordu.
Herkez telefonuna dönmüştü.Arkamda iki tane vırvırvır konuşan iki çocuk döndüm ve biraz sessiz lütfen dedim :) dönmemle arkamdaki çocuğun gözlerine dona kalmam bir oldu.
Beni seyrediyordu.Çocuk çok sempatik gelmişti bana ve hoşuma gitmişti.
Sonra hoca bir kız bir erkek gruplar yaptı veeeee ben o çocukla grup olmuştum.
Ve konuşmaya başladık.
- Meraba ben melisa
- Meraba bende buğra
Tanıştık filan
Sonra telefonlara geri döndük.
Buğra bana bakıp numaranı alsam sorun olurmu dedi hayır dedim. Ve verdim o da bana verdi.

Çünkü kızımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin