jemoeder

10 1 0
                                    

Daar was ik. Ik heb geen rijbewijs. Dus Pudding hield me op. Die heeft tenminste een rijbewijs. We gingen naar Arnhem centrum. Naar een eet tent. We namen wat spareribs. En opeens schoot me een verhaal te binnen. Ik vertelde het verhaal want ja ik had toch niks te zeggen. Hij schrok zo erg dat zijn sparerib viel op zijn blauwe trui. Er zat een grote vlek in. We schoten eigenlijk in de lach. Opeens kwam er iemand binnen. Een groene knappe trol. Ik staarde naar hem. Hij liep naar de wc's. "Ik ga naar de wc." Zei ik snel. En liep achter hem aan. Ik zou wel een love affaire willen met hem. En dat liet ik ook merken. "Hey man hoe gaat ie?" Vroeg ik stoer. "Hoezo staarde jij zo net?" Vroeg hij. "Boeit niet wat s je naam?" "Shrek." Zei hij. "Ik ben Ryan maar mn bestiewestie goublokr noemt me ook wel Daddy Ryan." Zei ik. "Ok." Zei hij droog en hij wou weglopen. "Wacht wat is je snap?" Vroeg ik snel. "Shrekbek." Zei hij. "Isgoed ik voeg je toe." Zei ik en gaf hem een knipoog. Ik liep terug en Pudding die zat met een bos bloemen. Ik ging tegen over hem zitten en hij gaf me de bloemen. "Wil je verkering?" "Verkering klinkt geinig. Dus ja isgoed." Zei ik. Kut wacht nee ik wou een relatie met Shrek. Ik kan gewoon vreemdgaan toch? Ja we hadden nu een relatie. Maar ik wil gewoon Shrek. Maar ik wil ook Pudding. 2 relaties kan geen kwaad. Ik maakte een foto van ons eten en zette op mn story:" Op date met pudding." Het was best een gezellige dag met Pudding. En ondertussen zat ik te flirten met Shrek op snap. Opeens zei Shrek "Je bent best leuk." Ik stuurde terug "Dankje (;"Er liepen er een paar kinderen van 12 langs. "Ryan en Pudding zaten in een bootje, kussend in dat bootje." Ze weten niet dat ze letterlijk langs ons lopen. Pudding wou iets zeggen maar ik drukte mn hand voor zn mond. "Reveal onze identity nou niet man." "Ja maar ze zongen dat liedje verkeerd man." Zei hij. Omg daardoor wou ie iets zeggen? Ik schoot in de lach. We liepen naar de albert heijn want ja we moeten eten en drinken hebben voor in het hotelkamer. "Kom anders picknicken in een bos ofzo." Zei Pudding. "Klinkt leuk." Zei ik terug. We kochten een tafelkleed, eten, drinken en een nieuw shirt want er zit nog steeds een vlek in puddings shirt. We betaalden bij de scankassa en ik scande niet alles. We werden niet gepakt. #baddie. Pudding keek op het bonnetje om alles na te checken. "Waar staat het shirt op het bonnetje en-" ik drukte mn hand tegen zn mond. Pakte het bonnetje en deed m in mijn zak. "Baddie." Zei pudding. Ik deed de deal with it bril op. Die had ik ook genakt. Bij de solow. "Criminele baddie." Zei ik stoer. We liepen naar richting het bos. We wouden oversteken en er reed bijna een auto pudding aan. Ik trok hem net optijd terug naar me toe. "Idioot!" Schreeuwde Pudding. De auto toeterde en stak de middelvinger op. Ik stak het terug op. We liepen weer verder naar het bos en we vonden een plek. Op een klein heuveltje. Er zaten allemaal bloemen om ons heen. We pakten alles uit en Pudding trok zn nieuwe shirt aan. Daar zaten we dan te eten. Op een gegeven moment was alles op. Pudding was stil en staarde me aan. "Wassup?" Vroeg ik. Hij kuste me. En ik kuste hem terug. "Wow." Zei hij. Ik lachte. "Kom laten we dit rotzooi opruimen. Zei ik." We gooiden de rotzooi in de prullenbak. Die was zo'n 100 meter van ons vandaan. We liepen terug naar ons kleed. Ik ging op het kleed liggen en Pudding ging naast me liggen. Wat romantisch dit. We deden allebei een oordop in en ik zette muziek op. We gingen luisteren naar mn favoriet liedje. UwU Pug van Peewe The Pug. Geweldig nummer. Het was 19:30 en het werd al een beetje donker. "Kom we gaan naar het hotel." Zei Pudding moe. We liepen terug en wouden dezelfde weg oversteken. En toen. Poef. Dezelfde auto weer. Hij raakte Pudding wel deze x. De bestuurder stapte uit. "Shrek?" Zei ik verbaasd. "Ja kom mee Daddy Ryan ik neem je mee op reis. Ik neem je mee. Naar Rome of Parijs." Pudding begon te huilen. "W-wat, Ryan ik dacht dat je van me hield!" Schreeuwde Pudding. "Pudding ik hou ziels veel van je maar ik wil naar Parijs." Zei ik. Shrek keek me aan "Je houd van hem?!" Schreeuwde hij. "Maar ik hou ook van jou Shrek!" Zei ik. "Je gaat ook onder mn auto door." Hij stapte in en reed ons aan. We gingen dood en kwamen terug in hell. "Pudding!" Zei ik en ik rende naar hem toe. "Ryan ik hield van je! Dit was nooit gebeurd als je Shrek in de eettent zag!" Ik keek hem aan. "Ik hou van je." Pudding keek me aan en zei: "Yoe Bietreed mie. End ai knoo tet yoe wil nevur fiel sorrie fort hu wej ai hurt yoe!" Ik ging op 1 knie zitten. "Pudding wil je met me trouwen?" Hij keek me aan. Pakte de ring en gooide het weg. Iemand ving hem op. "Shrek?!" zeiden we tegelijk. Kom met zn 3en trouwen en trio worden." Zei hij. "Dat is het beste idee ever!" Schreeuwde Pudding. We gingen trouwen. En de volgende dag werd ik wakker met wat geroesemoes. Pudding gaf me een kopje thee. "Goeiemorgen Ryan." Zei hij. "Morgen." Zei ik. En nam een paar grote slokken van mn thee. Opeens hoorde ik Pudding en Shrek gemeen lachen. Ik viel in slaap en werd weer wakker. In de back rooms. Ze hebben me gewoon vermoord. Ik hoorde hun stemmen. "Dat krijg je ervan als je wilt vreemd gaan." Er stond met graffiti getekend "Dood gegaan in hell you mf ass cheater ."

EN DAT IS HET EINDE! GOEIE EINDES ZIJN NOOIT TE VINDEN :D 


ja zo kort was dit ja. wow.

Ryan en Pudding in een bootje.Where stories live. Discover now