sikis

13 0 0
                                    


army bakis acisiğ✨


bangan best hrrr. btis best vocal grup hrrrr. btis best rap grup hrrr,.

tanrim yani jin onla sadece fanwar yapioduk btis in the house ve 

we are one btis dedim ve şimdi... 


"nnggh!" 

"L yavas-  nnggh!" 

exo-l sacini geriye atar. 

"yani exo-l demek bile senin bu kadar zor mu guzelim" 

"nngghh!" 

"guzelim dedigin anlasilmiyor" 

exo-l bana yaklastikca yaniyordum hayir bunu bana tek bts yapabilir. 

ama dayanamıyorum alev alıyorum. 



"seni istiyorum" army nefes verdi, kasıklarını exo-l'inkine karsi bastirdi. 


✨dorduncu goz✨


exo-l inledi ve ereksiyonlarını birbirine itmeye devam etti, vücutları ısındı. exo-l gomlegini atmak ve army'nin disari cikmasina yardım etmek icin oturdu, anında asagi indi ve meme uclarini sıktı. army inledi ve parmaklarını exo-l'in saclarında dolastırdı, yumusak telleri cekti.

"acaba kac kisi senin ne kadar akpli oldugunu biliyor" diye bastan cıkarıcı bir sekilde army'nin kulagina tisladı. army sızlandı ve dudagını ısırdı.

"L-exo-l~" diye sızlandı. exo-l ısırdı ve army'nin koprucuk kemigini emdi ve koyu mor bir iz bıraktı. army inledi ve exo-l'in kot pantolonunu cıkarmak icin uzandı. exo-l dizlerinin uzerinde oturmaya basladı, army ile dudakları carpısmaya devam ederken onu takip etti. exo-l kot pantolonundan kurtuldu ve onları halının uzerine bıraktı, army'nin kıyafetlerinin geri kalanıyla kolayca ilgilendi. 

army, exo-l'in uyesini boksorlerinden cıkardı ve cekmeye basladi ve dagilan meninin parmaklarını kaplamasına izin verdi. exo-l, army'nin elinin asagı inmesini ve kendini uzatmasını engelledi.

"bu benim isim bebegim~" diye fısıldadı army'nin kulagina. army sızlandı.

exo-l komodinindeki kayganlastiriciyi aldı ve army'nin deligine surmeden once parmaklarının uzerine biraz koydu, yavasca iceri itti ve makasladi.

"A-ah~ M-mghh~" exo-l parmaklarını dısarı kaydırdı ve uyesini iceri itti.

armi sert bir şekilde kızardı ve exo-l onu sessizce  optu


hay amina koyim cok usendim



exo-l&amryWhere stories live. Discover now