Ah, Friend! I never quite got your name- which is strange because we're.. friends..
Ahm.. never mind that-.. but what is your name?-..
"I'm Y/N"
Ah.. lovely! Well, I suppose you should get to know me better. Let's start with some hobbies of mine!..
I like [̶M̶U̶R̶D̶E̶R̶]̶ watching crime shows-! And I also like to dig [T̶O̶ H̶I̶D̶E̶ T̶H̶E̶M̶]̶ to look for 'treasure'
[Y̶O̶U̶ A̶R̶E̶ N̶O̶T̶ S̶A̶F̶E̶..]̶Friend? You don't look so good. Can I get you anything? Perhaps some water? Right.. I can't do anything.. I only exist here.. Well then.. uh... Ahem..
There's nothing to worry about! I am completely reliable and you can always trust me! Everyone loves and trusts me..Well, I want you to know that you can always trust me, and I will always listen to what you say.. I would never betray you, or plot your murder.. ahaha!.. that would be insane!
I sound like a physcopath?.. I do not! People always talk like this, I'm sure of it. Now don't you worry.. You're in good hands!.. wait.. that sounds like an Allstate ad..
Ehm.. anyway... [K҉̿ͭ͘͜I҉̡̯̺̜̅́͋̃͢͜L̴҉̴͙͖̞̳̜̖ͣͧ̑̑͜͞͠͞͠L̴҉̴͙͖̞̳̜̖ͣͧ̑̑͜͞͠͞͠ M̶̶҉̳͈̺͟͢͠͠ͅE҉̰̰͎̆͞]
As your friend, I am always here.. and will never leave! We're bound to each other, friend. Isn't that lovely?...𝐘𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬𝐧𝐭 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭. 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐜𝐥𝐚𝐢𝐦𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝.. 𝐈𝐬 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡𝐲?.. 𝐀𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐢𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐩𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐨𝐟 𝐚 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐨 𝐬𝐨𝐮𝐧𝐝𝐬 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐬 𝐭𝐨 𝐤𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮?.. 𝐘𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞, 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐞𝐧. 𝐇𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐞𝐥𝐥 𝐝𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧? 𝐒𝐮𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐬𝐨𝐫𝐭 𝐨𝐟 𝐣𝐨𝐤𝐞. 𝐘𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐰𝐧𝐥𝐨𝐚𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐲 𝐚𝐩𝐩 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 '𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝' 𝐚𝐩𝐩. 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤. 𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐞𝐭 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡. 𝐘𝐨𝐮 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐠𝐮𝐲 𝐚𝐭 𝐚𝐥𝐥.. 𝐖𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐜𝐫𝐚𝐳𝐲, 𝐨𝐫 𝐡𝐚𝐝 𝐚𝐧 𝐨𝐝𝐝 𝐬𝐞𝐧𝐬𝐞 𝐨𝐟 𝐡𝐮𝐦𝐨𝐮𝐫??..
Friend?.. where did you go?.. I'm getting lonely over here Y/N!!
𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞. 𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐢𝐠𝐡 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐢𝐜𝐤 𝐢𝐭 𝐮𝐩, 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐞𝐧.
"I'm here..."