ARTİSTLERLE URAŞIYORUZ

18 1 1
                                    

Arkadaşlar bu hikaye gençler ve tavırlarıyla ilgili okuduktan sonra lütfen beğenin yorum yapın .İyi okumalar☺Merhaba arkadaşlar ben Mira .zengin ama ukala olmayan biriyim . Buraya taşınalı fazla olmadı ama ben hem okuluma hemde arkadaşlarıma alıştım.Benim sınıfımda okulumda artis bende en yakın arkadaşım sofya ile onlarla uraşmaya çalışıyoruz.hepsi sanki çok önemliler gibi trip attıp gidiyorlar.Benim onlara bir tek sözüm oluyo siktir git . Bu olay burda kapanıyor.
Yine her sabah uyandığım gibi geç uyandım.Annem sessi geldi "akşam erken yat sabah erken kalk".
"Öf anne çocukca tavsiyelerini bir adım olsada benden uzklaştırırmısın".O laflarını neden bana söyliyorki.Aman annem işte iş olsun .Ama dediklerini uygulamıcağmı biliyor çok iyi biliyor.
Uyandığım ve hemen yüzümü yıkamaya gittim.Hala uyku semesiydim sarhoş gibi minik adımlarla yürüyordum .Geri döndüm yüzümü yıkadığım için uyku semeliğmi bir kenara bıraktım. Hemen üstümü giyindim ağzıma bir şey attım ve ben çıkıyorum dedim .
"Nereye gidiyorsun kahvaltını ettmeden mira".
"Paten sürmeye  gidiyoruz arkadaşlarla Anne beni böyle sorgulamayı bırakmıyorsun".
Arkadaşlarla buluşmaya gittiğimde,dolaşmaya çıktığımda,kaykay sürmeye gittiğimde hep aynısını yapıyor .Ama kızamıyorum anne işte merak ediyor .
Dışarı çıktım kapının önünde sofyayı bekledim .Kaykayıyla geldi ve diğerlerini alıp deniz kenarında sürdük acıkmıştık. Bir cafeye girdik .Orda bizim okuldki tripli ergen bir kız var . kezban resmen hala havalanıyo.
Ben işte hemen onla dalga geçmeye gittim."hey sen salak kızz naber."dedim. "Benimle doğru düzgün konuş". "Allah allah şuna bak kezban şimdide artislik taslıyo".
Sofya beni yanına çağırdı. Bende gittim.
"Boşver uraşma"dedi.
"Öf aman öylesine hadi bir şeyler sipariş edelim".dedim
Herrkez peki dedi.
Çıtır tavuk ve tatlı olarak makaron yedik.
Çok güzel geçti .Dışarı çıktığımızda bir kız tip tip bakıyordu.
Gerizekalı işte takmadım.Sonra telefonum çaldı öf ya bizim sınıftan bir salak işte .Tabikide açmadım suratına kapatım.Kimin olduğu umrumda değildi .Ben çok ama çok yorulmuştum.
"Sofya ben yoruldum yarın yüzmeye gidicem zaten kalksakmı"dedim.
"Tamam miracım kalkalım "dedi.
Hesabı isteyince doruk benim elimi çekince
"Ne saçmalıyorsun sen biz varken sana mı düşer "dedi
"Aman sanki dünyaları yedini"dedim.
"Öf tamam ya ne haliniz varsa görün iyilik bilr yaramıyo size"dedim ve ordan uzaklaştım.
Yolda sofyaya sorular sormaya başladım.

Ben;"Sofya neden bugün böyle halsizsin".

Sofya;"yok birşeyim yok nereden çıkartın".

Ben;öf sofya sende birşeyler var saklama biz birbirimizin sırdaşıydık hani aramızda gizli saklı yoktu lan ".
Bende anlamamıştım böyle konuşmadan sonra sonununa "lan" dediğimi.

Sofya;knk ben aşık oldum ama sevdiğim çocuk busenin hoşlandığı çocuk ne yapıcağımı bilmiyorum".

"Anlaşıldı sofayanın derdi knk üzülme neden bir kişi onu seviyo diye sevmekten mi vazgeçicez sen öyle bir kız değilsin biri için sevdiğin kişiyi bırakmazsın bundan eminin hemde çok ".

Sustu ve yürümeye devam ettik.

BİZ GENÇLER BÖYLEYİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin