Kamptan geleli 2 gün oldu.
Arkadaşlarla Galatasaray maçına gittim.
Has ve has GS orda çıldırdım.
Çok yorucu geçti çok bağırmaktan sessim kısıldı.
Bu yüzden yatmadan sıcak çikolata içiyorum.
Boğazım çok ağrıyordu hastane diye ses geldi odadan.Ben;ne diyorsun anne anlamıyorum.
Annem;hastene diyorum hazırlan gidiyoruz çabuk ol .
Ben;anne ya saçmalama ne hastanesi yaaaa gelmemm kusura bakma .
Annem;kes sessini geliyosun itiraz ettme kızım ya yeter konu kapandı.
Ben;tamam anne birdaha bana bağırma hakkın yok ben büyüdüm gelmicem bitii nokta(.)
Beni bunaltmasından bıktım.Gittmedim ben dediğini okuyan bir kızım bunu o da gayet iyi biliyor.Aman neyse bu konuda burda kapandı.Bir an titredim telefon arayan sofyaydı.Ben;ne var ??
Sofya bagırdığım için şaşırmıştı.
Sofya;Bu sesle bile barğrıqyorsun .
Ben;Tamam geç sadete gel niye aradın .
Sofya;Doruk,sen,ben,Bora bugün Eslemin evde partisi var.
Ben; Gelmicem ya evde bunalırım.
Sofya ;Ya sende hiç bunalamasın.Tamam kalk denize gidelim .
Ben; evet ya bana böyle açık havayla gelin.
Oh be mayolarmı çantama koydum.Benimkisinden bir mayo da Sofya için.
Biz gittiğimizde onlar kurulmuşlardı ilk defa sevdiğim erkeğin yanında mayo yani yarı çıplak giyinmiştim.
Yanına gittiğimizde Bora Sofyaya gözünü kırpmadan baktı.
Doruk malı ise güneşleniyodu .Sonunda o da döndü.Çok güzek olmusunuz .
Sofya hemem teşekür dedi.Ben;saol Doruk.
Doruk; inanılmaz Miranın ağazından saol kelimesi çıktı.
Ben;neden şaşırdın salakmısın .
Sofya;tamam kesin hadi denize girelim.
Herkez ; tamam!
Ve girdik ağzıma Doruk salağı yüzüne tuzlu su kaçmıştı iyiranç birşey o onun yanına kalırmı.
Yorulmuştuk ve acıkmıştık şimde baslıyor.
Ben herkeze su koyarken Doruğunkine tuzlu su koydum ben işte yine yaptım yapcağmı .Doruk; bu ne ya bana zehirmi verdin.
Ben; mal sen bana tuzlu içirirsin bende durarım olurmu allh allah iç ölmaezsin.
Birbirimizle şakalasak bile ondan hoşlanıyordum .
Eve gittik ben odama girdim üstümü çıkardım ve annemin nasıl geçti sorusunu duydum .Ben;iyi geçti yorgunum anne aç değilim rahatsız etmeyin .
Annem;tamam kızım sorun olursa gel
Siyah günlüğmü yastığın arasından çıkartım.
Ve beyaz tüylü kalrmimide alıp yazmaya başladım.
Herşeyi yazdım Doruğa aşık olduğumu,aşktan da öte bir duygu beslediğimi,vazgeçilemiyecek bir aşk olduğunu herşeyi ben Seviyodum onu hemde deliler gibi benim böyle bir kız olacağım aklımdan geçmezdi.
Düşüncelere dalarken bir an camdan ses geldi baktığımda Doruk.Ben;srnin ne işin var burda
Doruk; sana bir şey itiraf edicem aklımdan geçmezdi ama ben senden hoşlanıyorum hatta aşığım.
Şaşırdım tek bir sözüm oldu "bende".