jimin

1.2K 117 57
                                    

خ.پارک: کوڕم ئەتوانم ن/ت بەرم لەگەڵ خۆم بۆ مۆڵ ( بەهێمنی بە کوڕە توڕەکەی وت کاتێک دانیشتبوون لە ژووری میوان)

جیمین: چ پێویست ئەکات دایکە ن/ت بەری ( بەساردی وتی و سێرێکی ن/ت کرد )

خ.پارک: کوڕم حەزناکەم بە تەنیا بڕۆم هەم لەوانەشە ن/ت هەنێ شتی پێویست بێت

جیمین: باشە بڕۆن  ن/ت وەرە بۆ ژورەکەمان ( بەساردی لەقسەی کۆتای هەستا و ن/ت بەدوای کەوت هەر کە گەشتنە ژورەکەی خۆیان جیمین لە ن/ت نزیک بۆیەوە)

جیمین: جلی کراوە لەبەر ناکەیت سێری هیچ کوڕێکیش ناکەی تەنانەت قسە لەگەڵ کارمەندە کوڕەکانیش ناکەیت تێگەشتی ( بەتوڕەی و لەوشەی کۆتای هاواری کرد)

ن/ت: ب باشە ( بەترسەوە)

جیمین: ئێستاش بڕۆ خۆت ئامادە بکە ( بەساردی و ن/ت چوو خۆی ئامادەکرد پێش ئەوەی بڕوا جیمین قسەی کرد)

جیمین: زووبێنەوە ( بەساردی وتی کاتێک خەریکی مۆبایلەکەی بوو)

ن/ت: باشە ( وتی و ڕۆشت دوای کەمێک گەشتنە مۆڵ دەسیان کرد بە شت کڕین )

خ.پارک: کچم وەرە بابچینە ئەم دوکانە ئەمەوێت شتێک بۆ پاڕک بکڕم ( وتی و ویستی بڕوا ن/ت قسەی کرد)

ن/ت: دایکە خۆو ئەزانی من ناتوانم بێم جیمین نایەڵێت هەم وتیشی زوو وەرنەوە ( بە خەمباری)

خ.پارک: ببورە کچم بیرم چۆیەوە هەم من ئەبێت داوای لێبوردن لە تۆ بکەم کە کوڕەکەم خراپە لەگەڵ تۆ
بەس بڵێم چی هیچ بۆ ناکرێت ( بەخەمباری)

ن/ت: دایکە چ پێویست ئەکات داوای لێبوردن بکەی خۆ تۆ تاوان نیە دەی بابڕۆین ( بەزۆر زەردەخەنەی کرد و ڕۆشتنەوە ماڵەوە )


جیمین: باوکە دایکم و ن/ت نەهاتنەوە ( وتی کاتێک هات لەبەرامبەر باوکی دانیشت)

ب.پاڕک: نە...( قسەکەی تەواو نەکرد خ.پاڕک و ن/ت هاتنە ژورەوە )

خ.پاڕک: ئێمە هاتینەوە

جیمین: بۆ ئەوەنەتان پێچوو

خ.پاڕک: جیمین گیان کوا زۆرمان پێچوو

جیمین: هەر زۆر زووش هاتنەوە ( وتی هەڵسا ڕۆشتەوە ژورەکەی)

خ.پاڕک: کچم بڕۆ شتەکان بەرە سەرەوە ( وتی ن/ت بەڕێکەوت بۆ ژورەکەیان چووە ژورەوە)

جیمین: خۆ هیچی هەڵەو نەکرد ( وتی و برۆیەکی بەرز کردەوە)

ن/ت: نەبەخوا ( وتی و سەریشی ئەجوڵاند وەک نەخێر)

ن/ت: ج جیمین ( بەترسەوە وتی چووە بەردەمی)

جیمین: هم

ن/ت: ئێ بیری دایک و باوکم ئەکەم ( بەشڵەژاوی)

جیمین: ئێ مەبەستت ( برۆیەکی لێ بەرزکردەوە)

ن/ت: ڕێگەم ئەیەی بچمەوە بۆلایان ( بەشڵەژاوی)

one shotWhere stories live. Discover now