Öncelikle beni bu kitabı yazmam için gaza getiren Zehra ablama ve Ünzile'ye teşekkür ederim.Siz olmasaydınız yazmazdım.İlk kitabım olduğu için hatalarım olabilir.
Şuheda arkadaşlarıyla kumpir yemişti eve dönüyordu.Sırf kumpir yemek için Ortaköy'e gitmişti.Üsküdar'a evine gitmek için vapura bindi.Oturup kulaklıklarını taktı ve Kyuhyun'u dinlemeye başladı.Sonra From U'yu açtı.Vapurdan inip yürümeye başladı.Teuk en sonunda "Neul gomapgo saranghandan" deyince yüzünde hafif bir gülümseme belirdi.Sonra kendi kendine kızdı"Uff Şuheda.Sanki onları görebileceksin.Sen anca fotğraflarına bakarsın."dedi ve kafasını kaldırdı.Ve kendini cimcirdi.
Karşı kaldırımda Kyuhyun yürüyordu.Önce hayal zannetti ama kendisini cimdirdikten sonra gerçek olduğunu anladı.Ama hiç Türkiye'ye geleceği haberi yoktu.Sonradan Şuheda Kyuhyun'un karşıdaki kebapçıdan çıkmış olduğunu fark etti.Kyuhyun karşıya geçmeye hazırlandı.Ve hemen yola atladı.İnsan sağına soluna bakar.Yayalara kırmızı yanıyordu.Kyuhyun'un üstüne doğru araba geliyordu.Şuheda ona bağırdı ama Kyuhyun kulaklıkla müzik dinliyordu.Dikkatini çekmek için elini salladı.Kyuhyun da ona gülümseyip el salladı.Şuheda koşup kurtarmaya karar verdi.Bir adım attı ama iş işten geçmişti artık.
Kyuhyun'a arba çarpmıştı ve çarpan adam kaçmıştı.Kyuhyun yerde yatıyordu.Şuheda bir yandan vurana saydırıp bir yandan da ambulansı arıyordu.Hemen Kyuhyun'un yanına koştu.Bazı adamlar onu kaldırmaya çalışıyordu.Ama Şuheda ilkokulayken yaralıya dokununlmaması gerektiğini öğrenmişti.Kalabalığı yarıp "SAKIN ONU ELLEMEYİN" diye çığırdı.Kyuhyun'un yanına çömeldi.Kyuhyun gözlerini araladı.Şuheda ona ne diyeceğini bilmiyordu.Zaten Korece de bilmiyordu.Dizilerden falan birkaç kelime biliyordu.O kadar kelime varken ağzından sadece "Oppa" kelimesi çıktı.Sesi zor duyuluyordu zaten.Salya sümük ağlıyordu.Ambulans geldi ve gittiler.