252 23 2
                                    

Umarım seversiniz iyi okumalar^w^

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Emre her zamanki gibi mutsuz bir halde salonda oturuyordu ve Hürkan'ı düşünüyordu zaten tek düşündüğü Hürkandı, ona olan aşkıydı. Aşkı, Hürkanla vakit geçirdikçe ve gün geçtikçe daha da büyüyordu ama mutsuzdu çünkü Hürkan'ın bir ilişkisi var ve mutluydu. Emre mutlu gibi göztersede kendini içinde fırtınalar kopuyordu. Aşkını içinde yaşamaktan başka birşey yapamıyordu, kimseye söyleyemiyor du çünkü korkuyordu...
Sevdiği kişiler ondan uzaklaşır, dışlanır, linçlenmekten ve en önemlisi sevdiği adamın ondan uzaklaşmasından korkuyordu. Tek yapabildiği bunları içine atıp içmekti, içmek ona biraz bile olsa iyi geliyodu. Her gece içmeye gider çok sarhoş olmadan eve gelir ve köşesine çekilip ağlar, ağlayıp içini dökmesi rahatlatırdı onu.

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

Emre'nin ağzından:
Dün gece gene ağlamıştım ağlarken uyuya kalmışım gene. Hemen yataktan kalkıp lavaboya gittim elimi, yüzümü yıkadım saçlarımı düzeltmek için aynaya baktığımda çökmüş bir ben ile karşılaştım. Gözlerimin altı mosmor olmuş, rengim biraz solmuştu çok kötü gözüküyordum. Lanet olsun ki bugün ekiple bulunup video çekicektik ama bu halde gidemem en iyisi Ali'ye gelemiyeceğimi söylemekti. Hemen telefonumu alıp Ali'ye yazdım.

《Mesajlaşma》
E: Ali ben bugün gelemiycem
ekipe söylersin

A: Neden gelmiyorsun lan
kötü birşey olmadı demi

E: Yok olmadı sadece biraz
hastayım gelmesem daha iyi

A: Tamam o zaman sen dinlenmene
bak görüşürüz

E: İyi eğlenceler görüşürüz

Ah neyseki kurtuldum. Ekibin beni böyle görüp endişelenmesini istemem özellikle Hürkan'ın. Birşeyler yemem gerektiğini fark ettim ve mutfağa gidip tost yaptım. Biraz telefona bakındım, televizyon izledim derken saat 20.30 olmuştu bile. Artık odamı değilde salonu odam olarak kullanmaya başlamıştım. Battaniyem ve yastığımı koltuğa atıp yattım biraz uyuyup kalkıp bara gidicektim. Tam uykuya dalıcakken kapı çaldı kapıyı açmak istemesemde açmam gerektiğini hissettim hemen kalkıp kapıya doğru ilerledim, kapını kolunu tuttum derin bir nefes alarak açtım karşımda Hürkan'ı görüceğimi düşünmüyordum. Neredeyse 2 haftadır görmüyorum o kadar özlemişim ki sımsıkı sarılmak ve bırakmamak istiyordum.

Hürkan: Emre iyi misin?

Hürkan'ın ağzından:
Ali Emre'nin hasta olduğunu ve gelemiyceğini söyliyince endişelenmiştim zaten 2 haftadır da görmüyordum. Umarım kötü birşey yoktur. Video çekimi bitti herkes eve gittikten sonra hemen hazırlanıp Emre'nin yanına gittim. Ona birşey olmasından endişelendim, korktum...
O kadar özlemiştim ki onu görmek bana çok iyi gelicekti. Emre kapıyı açtığında çökmüş bir Emre ile karşılaşcağımı düşünmüyordum. Onun için çok endişelenmiştim. Belliydi birşey olmuştu ona ne olmuştu da bu kadar çökmüştü.

Hürkan: Emre iyi misin?
Emre: E-evet iyiyim

Emre'nin iyiyim demesi ve sonrasında buruk bir gülümsemesi kalbimi acıtmıştı.

Hürkan: Emin misin Emre hiç iyi gözükmüyorsun?
Emre: Evet eminim Hürkan
Emre: İçeri gel kapıda kaldın

İçeriye geçtik koltuğa oturdum Emre de karşıma oturdu yüzüne bakıyordum gerçekten birşey olmuştu ama söylemiyordu ve bu beni üzüyordu...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cringe olmuş olabilir ama üzgünüm neyse umarım beğenirsiniz oy vermeyi unutmayın muahh<33

Bana İyi Geliyorsun / MENGOLA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin