Mesajı attıktan sonra hazırlanmak için telefonu elimden bıraktıktım. Dolabıma doğru yol aldım. İki üç adımlık olduğundan dolayı hızlı gelmiştim-zaten odamda olmama rağmen odamdaki yere neden yol diyorsam-. Üstüme beyaz bir gömlek ve onun üstüne mavi bir kolsuz t-shirt, altıma kahverengi kumaş pantolon giymiştim. Hafif rengi aktığı dan dolayı pembeleşmiş kiraz rengindeki saçlarımı düzeltim.
Ve işte şimdi hazırdım
Son bir şey olarakta kahverengindeki kumaştan kemer gibi olan çantam ve omzuma astığım çantamı da alıp çıkmıştım.
Evim ormanda olduğu için kanatlarımi sırtımdan çıkarmam gerekiyordu. Ve bunun için doğru sözler gerkiyordu.
"Winx-" bekle aq cidden bunu diyeceğimimi zanettiniz. Tch yanlış.
"BANGTAN CHANGE FOR SOYEONDAN"
(Yn: bune amik biyke değişimmi olur)Mucizevi bir ışık etrafta yayılırken, saçlarım gibi bir renk etrafta cirit atıyordu.
Ve tada pembe kanatlarım arkamda belirmiş, yeni çıkmanın verdiği hisle kendini bir kaç defa diğerine vurmuştu
Uçmaya hazırdım."kanatlarım beni haksız çıkartmayın. Yahak."
Ormandan çıkmama 209 ağaç kalmıştı. İki üç dakikada 451 ağacı aşmış ve ormanın sınırına ulaşacaktım. Ve ondan sonra bir on dakika daha uçup minik kelebeğim ulaşacaktım.
Neyseki geceydi. Sonuç olarak ben bir periydim ve her yer peri avcılarıyla doluydu. Eğer gündüz gitseydim; Muhtemelen görünmez olup ilerler kimseye bulaşmazdım. Ama gece olduğundan peri avcıları erken uyur, erken kalkardı.
Peri avcılarını yenebilirdik fakat, onların büyü boğanı var.
Yani yaptığımız iksirleri,karışımları bozar ve büyü yapmamızı engeller. Bunu bu zamana kadar Lalisa monabal adlı peri büyücüsü yenebilmişti. Ve kendisi benim ikizim olur
Ondan duyduğuma göre; peri avcıları kaçırdıkları perileri bir peri avcısına gönderip, tecavüz ettiriyorlarmış. O avcıya. Ama en güzellerini böyle yapıyorlarmış. Güzel olmayanları ise çalıştırıyorlarmış. Eğer ben yakalandım kesin çalıştırılan olurdum. Tecavüzden iyidir.
Derken gelmiştik. Şimdi uyuyormu acaba? Hmm odası şurada. Camdan gireyim bence. Bunun için bir büyü vardı.
"Hoklan poklan camlar kiriklan" ve bum Cat pat diye sesler geldiğinde ufak bir küfür kaçtı ağzımdan. Yanlış büyüyü söylemiş ve üstelik cam kırma büyüsü yapmıştım. HASSİKTİR O PERİ AVCILARININ BAŞI KİM TAEHYUNG.
" Siktigimin peris-"
∆
~
•
¢Yazdım
Peri avcisi kim teyungbuarada nasıl anlamadı önceden falan derseniz bunlar göz rengi değişikliğinden anlıyorlar eğer göz rengi periyi gördüğü an onun kanatları renginde oluyorsa o peri avcisidir ama taehyungunki tek gözü o renk oluyor ve oda onun başı olduğunu gösteriyor
BöyleVe veveve perilerde pasif periler dogura biliyor😚😚 ve 3 permizin hepsi pasif😘😘😘 neys baysysy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fairy beauty|\tg
FanfictionJeongguk, sadece umudu kalmamış bir gence umut vermek istiyordu....Gerçek aşkı bulmak değil... ∆ ~ • ¢ taegguk texting/düz yazı