1.

796 9 0
                                    

Oli lämmin kesäkuinen ilta. Olin juuri lähtenyt töistä kävelemään kotiin päin. Päätin kävellä hieman pidempää reittiä koska halusin saada raikasta ilmaa. Kuuntelin kuulokkeista musiikkia ja pysähdyin järven rannalle katselmaan auringonlaskua. Nautin lämmöstä suunnattomasti. Yhtäkkiä huomasin että viereeni oli tullut komea pitkä mies myös katselemaan auringonlaskua. Hän sanoi jotakin minulle mutta en kuullut koska minulla oli musiikki päällä kuulokkeissa.

"Anteeks?" kysyin ja otin toisen kuulokkeen pois korvasta.

"Niin että eikö olekin kaunis auringonlasku?" hän kysyi.

"On joo", vastasin.

"Oon Jami", mies sanoi ja katsoi minua silmiin. 

Hänen silmänsä olivat kirkkaan siniset. En ole koskaan aikaisemmin nähnyt yhtä sinisiä silmiä. 

"Konsta", vastasin takaisin hieman ujosti. 

"Ootko kauankin katsellut aurinkoa tässä?" Jami kysyi.

"Hetken aikaa. Oon matkalla töistä kotiin", vastasin. 

"Okei. Mitä teet työksesi? Jami kysyi uteliaana. 

"Oon kaupassa töissä", vastasin hänelle hieman häpeillen. 

"Onko kaikki hyvin?" hän kysyi huomatessaan häpeäni. 

"On joo, haluaisin vain tehdä jotain muuta työkseni", kerroin. 

"Mitä haluisit tehdä?" Jami kysyi.

"En oikeen tiedä, ehkä somea", kerroin. "En haluaisin tehdä työtä, jossa istun 8h päivässä."

"Kukapa sellaista työtä haluaisi tehdä", Jami vastasi.

"Mitä sä teet työksesi?" kysyin uteliaana.

"Omistan kuntosalin keskustassa", Jami kertoi. 

"Okei. Aika siistiä", vastasin innostuneena.

Välillemme tuli pieni hiljaisuus kunnes Jami rikkoi sen kysymällä varovasti: "Ootko mihin päi menossa?"

"Tuohon vähän matkan päähän", vastasin ja nyökkäsin päälläni suuntaan.

"Oisko mun mahdollista tulla samaa matkaa?" hän kysyi varovasti kuin tunnustellen ilmaa meidän välillä.

"Tuu vaa", vastasin. "Mennääks?"

Lähdin hitaasti liikkeelle ja Jami seurasi minua. Hän tuli viereeni ja katsoi minua. Ujosti hymyilin takaisin ja käänsin katseeni pois. Jännitys meidän välillä vaan kasvoi mitä lähemmäs tulimme asuntoani. Saavuimme kerrostalon alaovelle ja jäimme hiljaisuudessa seisomaan oven eteen. Jami lähestyi minua, otti minua hellästi kädellä niskasta kiinni ja suuteli minua intohimoisesti huulille. Hämmennyin hetkeksi mutta suutelin takaisin. Erkanimme ja välillemme jäi muutama sentti. Katsoin Jamia silmiin ja tunsin kuinka poskeni punastuivat.

"Tuuks sisälle?" kysyin ja tajuisin kuinka kaksmieliselle se kuulosti.

Jami nyökkäsi vastaukseksi. Kaivoin avaimet taskustani ja avasin alaoven. Menimme sisälle rappuun ja tilasimme hissin. Asun neljännessä kerroksessa joten portaita ei jaksa kävellä. Menimme ahtaaseen hissiin ja painoin nappia neljänteen kerrokseen. Olimme niin lähekkäin että tunsin Jamin lämpimän hengityksen niskassani. Hissimatka ylös tuntui ikuisuudelta. Saavuimme oikeaan kerrokseen ja avasin asuntoni oven.

"Voinks käydä vessassa?" Jami kysyi rikkoen hiljaisuuden. 

"Joo tottakai. Se on tossa oikealla puolella" kerroin. 

Jami meni vessaan ja päätin istua sohvalle. Hetken kuluttua hän tuli vessasta ja istui sohvalle viereeni. Hän laittoi kätensä reidelleni ja katsoi minua. Katsoin takaisin ja suutelin häntä. Jami vastasi suudelmaani ja veti minut syliinsä istumaan. Suutelimme intohimoisesti ja kätemme vaelsivat toistemme vartaloilla. Riisuin Jamin valkoisen t-paidan ja näin timmin ylävartalon. Tunsin kuinka kullini hieman värähti. Kiihotuin entisestään ja riisuin myös omankin paitani hänen avustuksella. 

"Vau", Jami sanoi nähdessään ylävartaloni. 

Hän nousi ylös minä sylissään ja vei meidät makuuhuoneeseeni. Jami laski minut varovasti selälleni sängylle ja nousi päälleni. Hän suuteli kaulaani ja nännejäni. Huokaisin syvästi ja tunsin kuinka kullini alkoi olla täydessä komeudessaan. Myös Jami huomasi sen ja tunnusteli kädellä housujeni päältä. Huokaisin ja Jami riisui housuni ja myös bokserini. Hän laskeutui takaisin päälleni, suuteli minua jättäen minut nälkäiseksi. Hän suuteli kaulaani ja eteni vartalollani alaspäin suudellen nännejäni ja pikkuhiljaa kohti kivikovaa kulliani. Jami katsoi minua, hymyili ja otti kullini lämpimään suuhunsa. Se tuntui taivaalliselta. Hän todellakin tiesi mitä teki kullilleni. Huokailin raskaasti kun Jami otti minulta suihin. Painoin kädelläni hänen päätään alaspäin, jotta kullini uppoaisi kokonaan hänen suuhun. Hän nopeutti tahtia hetkellisesti ja tuntui kuinka laukeaisin heti. Jouduin hieman hiljentämään hänen vauhtia jotta voin nauttia tästä tunteesta pidempään. 

Nousin istumaan ja Jami ymmärsi vinkin. Hän asettui makaamaan selin ja vuorostaan minä olin päällä. Suutelin häntä suulle, purin hellästi korvaa, suutelin kaulaa ja ylävartaloa. Riisuin Jamin housut ja bokserit. Hänen kulli oli täydellisen kokoinen, hieman suurempi kuin minun. Runkkasin kullia muutaman kerran ja Jami katsoi minua nälkäisenä kuin katseellaan pyytäen, että ottaisin sen suuhun. Hän huokaisi raskaasti kun otin lämpimän kullin suuhuni. Otin kullin niin syvälle suuhuni kuin pystyin. Jami huokaisi ja painoi kädelläni kulliaan vielä syvemmälle. Runkkasin omaa kulliani samalla kun otin suihin, varoen kuitenkin että en vielä laukeaisi. 

"Mee mahalles", Jami käski. 

Tykkäsin siitä ja tottelin. Jami tuli taakseni, hän suuteli selkääni ja odotin malttamattomana hänen kieltä ja suuta reiälläni. Kun hän vihdoin saavutti reikäni, se mielihyvän tunne oli sanoinkuvailematon. Huokailin kiimassani paljon ja liikutin persettäni hänen naamaa vasten. En malttanut pysyä paikallani. 

Hetken kuluttua Jami kysyi: "Onks liukkari missä?"

"Laatikossa", vastasin hengästyneenä ja osoitin yöpöytää. 

Jami otti liukkarin sieltä ja voiteli reikäni panokuntoon. Hän laittoi liukkaria myös kullillensa ja painoi kullin reikääni vasten. Pikkuhiljaa se uppoutui sentti sentiltä minuun ja mielihyvän tunne valtasi kehoni. Kuinka paljon kaipasinkaan kullia sisääni, se tuntui niin hyvälle. Varovasti Jami liikutti kullia sisälläni, jotta minua ei sattuisi. Otin toisella kädellä kiinni Jamista ja vedin häntä itseäni vasten painaen kullin samalla syvälle perseeseeni. Hänen kulli koko mitaltaan minussa tuntui hyvälle. Myös Jami aisti tämän ja alkoi hieman nopettamaan tahtiaan, mikä lisäsi minun huokailuja. Jami painoi minua selästä käsillään ja nopeutti vielä hieman tahtia. Huokailin vielä kovemmin nautinnosta ja tunsin kuinka reikäni alkoi sykkimään Jamin kullia vasten. Jami jatkoi panemista kunnes sain perseorgasmini. 

Hän veti kullin pois minusta ja käänsi minut selälleni sängylle. Hän tuli jalkojeni väliin ja painoi kullinsa uudelleen sisälle minuun. Olin kivikovana ja kulli perseessäni tuntui uskomattoman hyvälle. Jami jatkoi panemistani ja runkkasi samalla kulliani. Laukeaisin hetkenä hyvänsä.

"Älä lopeta", anelin huokausteni välissä.

Jami jatkoi panemista ja runkkaamistani. Pian tunsin kuinka kullini alkoi sykkimään Jamin käsittelyssä ja sperma lensi kullistani vatsalleni. Huusin nautinnosta ja sain myös toisen perseorgasmin. Myös Jami alkoi olla lähellä laukeamista, koska hänen huokailu muuttui myös raskaammaksi. Jami lopetti runkkaamiseni ja pani minua lujaa perseeseen. Hän laukesi sisälleni ja tunsin hänen lämpimän sperman reiässäni. Hengitimme molemmat raskaasti ja Jami veti kullinsa pois sisältäni. Sperma valui ulos minusta sängylle. 

Jami tuli makaamaan viereeni ja katsoi minua silmiin. Hän näytti hyvin tyydyttyneelle. Jäimme hetkeksi vielä makailemaan kunnes menimme molemmat suihkuun nauttimaan vielä toistemme seurasta. 

GayWhere stories live. Discover now