სექსით ჩაბარებული გამოცდა🔞

1.4K 13 2
                                    

მაკო უკვე მეოთხე კურსზე სწავლობდა, თავიდან ბეჯითი სტუდენტი იყო,მაგრამ ნელნელა გაზარმაცდა,ახალგაცნობილი დაქალების “სასტავს” აჰყვა,სწავლის მაგივრად კლუბებსა და ფართებზე ერთობოდა, დაქალების მსგავსად რამდენიმე ბოიფრენდიც კი გამოიცვალა. წლის ბოლოს გამოცდები მოახლოვდა, ყველას ეშინოდა უმაღლესი მათემატიკის მრისხანე ლექტორის და მისი მკაცრი გამოცდების. მაკოც მოახლოებული გამოცდის წინ წიგნებს ჩაუჯდა,გადაწყვიტა გამოცდამდე  დარჩენილი  ღამეები ეთენებინა და გართობაში გაცდენილი დრო აენაზღაურებინა, მაგრამ პირველივე ღამეს მიხვდა რომ სამეცადინოს გულს ვეღარ უდებდა. სასოწარკვეთილ გოგოს უცებ ბრწყინვალე აზრი მოუვიდა თავში და მოიფიქრა თუ როგორ გამოსულიყო ამ სიტუაციიდან იოლად. გადაწყვიტა ღამეების ტენებისა და ამდენი წვალების მაგივრადლექტორისათვის სექსი შეეთავაზებინა, მაკო იმედოვნებდა რომ მისი სილამაზე გაჭრიდა.

- ამდენ ჯახირს სჯობს მივალ რამდენიმე წუთი ვასიამოვნებ და ყველაფერი კარგად იქნება,თან მათემატიკის ლექტორი სულაც არ ჩანს ცუდი კაცი, პირიქით ახალგაზრდაა 30 წლამდე იქნება,თანაც სიმპატიურია – ფიქრობდა გოგო.

კმაყოფილმა მაკომ იმ ღამით მშვიდად დაიძინა,მეორე დღით ყველაზე მოკლე კაბა შეარჩია თავის გარდერობში,ლამაზად გამოეწყო და თავდაჯერებულმა გასწია უნივერსიტეტისაკენ.

დაელოდა ლექციის დამთავრებას და როდესაც ყველა სტუდენტი გავიდა აუდიტორიიდან, მაცდური ღიმილით მიუახლოვდა ლექტორს.

- ბატონო ზურა, გამოცდებისთვის ვერ მოვემზადე, პრობლემები მქონდა დრო ვერ გამოვნახე, გამოცდაზე რა მეშველება არ ვიცი, არ შეგიძლიათ რომ დამეხმაროთ?

- ვერაფრით დაგეხმარებით,თქვენ სისტემატიურად აცდენთ ლექციებს,არაფერს სწავლობთ,ჩემგან ნიშანს ვერ მიიღებთ, ეგ გამორიცხულია.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 27, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

+18 Where stories live. Discover now