kaçıyorum.seninleyken kalbimin ritminin değiştiğini fark ettiğimde ve ilk elim sana değdiğinde parmak uçlarım yandığından beri. hep bir metre arkandan yürüyorum. yine de bu kaçmışım gibi hissettirmiyor. beni, seni düşünmeye zorluyorsun ve inan bu durumdan nefret ediyorum.
düşüyorum,
sana yanlış düşündüğünü söylediğimde gözlerini kısarak bunu inkar etmene sonrasında şakaya vurup ortamı yumuşatmana, bazen haklı olduğumu kabul edip gülümseyerek utanmana, en çok da sana dediğim saçma sapan şeyleri bile hatırlamana, başıma kötü bir şey geldiğinde benimle birlikte sinirlenmene ve beni dinlerken gözlerimin içine bakmana, ahlaksız şakalar yaptığımda utanmana ama gülmeni tutamamana, bir şey söylediğinde anladığımı kontrol etmek için tepki vermemi bekleyerek yüzüme bakışına, sevmediğim şeyleri bilip yanımda yaptırmayışına, elimden bir şey alırken bile rahatsız olabileceğimi düşünüp temas etmemene, sana dokunduğumda kasılmana, bazen dalıp gitmene, korumacı garip tavırlarına, birisi ile konuşurken bilmediğim bir konuysa bana açıklama yaparak konuya başlamana, rahat hissedemiyorum diye kalabalıkta yanımda durmana, burcumla ilgili yorumlar okumana...ama anlamalısın.
benden hoşlanmak hiçbir şey değiştirmez. asla seninle oturup gülemem ve sevgiyle elini tutamam, sevdiğim insanlarla yakın ilişkilere giremem, o yolda seninle yürümek istemem. çünkü gideceğini biliyorum.
gitmeni istemiyorum.tatlım, etrafında dolanıyorum ve asla yüzüne bakmıyorum, gülümsemelerimi saklamanın, dalıp gidişlerimi gizlemenin bir yolu bu.
ben belki korkak biriyim, sana kıyabilirim, bize kıyabilirim ama kendime kıyamam. benliğimi sarsamam. tek başına yönettiğim bu dünyamı seninle paylaşamam.
yani bana attığın bakışların bir anlamı yok, yanındayken attığım kahkahaların bir anlamı yok, her anı fotoğraflamanın, benim hakkımda gizli sandığın konuşmaları yapmanın, verdiğin bilekliğin, nasıl hissettiğime bakıp beni kontrol etmenin bir anlamı yok. olmamalı.
sadece gelip geçici bir ilhamsın, öyle kalmalısın.
çünkü bu yazının da bir anlamı yok.
sadece seni kafada bitirmenin bir yolunu arıyorum.
seni öven arkadaşlarım buna hiç yardımcı olmuyor, azıcık sevimsiz olamaz mısın?
ince düşünceli olmaktan vazgeçer misin, biraz, lütfen? çünkü seni bitirmeliyim.
aklımdan çıkmalısın, seninle bir geleceğim olamaz, senden hoşlansam bile bu gelip geçicidir, her insan bir takım ilkleri yaşadığı insana bağlanabilir, benim sana bağlılığım da bundan öte değildir.
gözlerimi kapatıp yalnız yürümem gereken yolda inatla yanımda kalmak istiyorsan bu senin bileceğin iş. ama görmezden gelineceğini bilmelisin.
bu yüzden lütfen sana karşı olan hislerimi bitirmeme yardımcı ol. seni üzmek istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
özür dilemek anlamsız bu gece uyumadan önce seni düşüneceğimi biliyorum
Short Storybencil cimri korkak aptalın tekiyim. ama bunu yapamayacağımı biliyorum. seni düşünmek fayda etmez.