Przyjaciele

1 0 0
                                    


Prawda popłaca.
Bo po co robić sobie problemy przez jedną tajemnicę i rujnować sobie życie czy nastawienie innych na swoją osobę skoro można być szczerym?
Oczywiście jest różnica pomiędzy byciu szczerym a chamskim.
Szczerze powinniśmy mówić o swoich problemach , ciężkich sytuacjach w których akurat się znaleźliśmy.
Inni będą patrzeć na to inaczej gdy zwierzymy się z tego co nas gryzie, będą starali się jakoś pomóc wspierając nas przy okazji.
Inna sytuacja gdy dowiedzą się przypadkiem bądź przez osoby trzecie.
Wtedy odbiorą to jako zwyczajny brak zaufania.
Urazi ich to i zamiast pomóc będą robić wszystko aby jeszcze więcej przysporzyć nam problemów i po co nam to?
Warto znaleźć sobie grono zaufanych którym możesz powiedzieć dosłownie wszystko aby mogli Cię wspierać.
Już nie mówię żeby na siłę znajdować sobie tak zwanych "przyjaciół" którzy za plecami będą obrabiać Ci tyłek przy każdej możliwej okazji.
Warto zdobyć się na odwagę i powiedzieć co Ci ślina na język przyniesie rodzinie którą ma się tylko jedną.
Zacisnąć więzi z tymi którym na Tobie zależy tak na prawdę.
Nie z tymi którzy stanowią tak zwaną histerię.
A w dzisiejszych czasach takie grupy są wszędzie, nie ważne czy jesteś w pracy czy w szkole.
One zawsze były i będą.
Zbuntowane nastolatki które chcą udowodnić że są kimś a jedyne co robią to szmacą się dla szpanu lub po to by wszyscy ich lubieli.
Nie wiedzą że tym samym robią sobie krzywdę.
W swoim gronie może są lubiani, brani jako wzór do naśladowania.
Błąd,poza tym gronem nikt ich nie szanuje tylko miesza z błotem.
Napewno znacie przysłowie "Przyjaciół trzymaj blisko a wrogów jeszcze bliżej"
Według mnie to czysta bzdura.
Po co oddtracac prawdziwa i trwała przyjaźń dla chwilowego uczucia bycia kimś lepszym?
Nie warto, dla tych którzy Cię kochają takim jakim jesteś już jesteś najlepszy i nie zamienili by Cię na kogoś innego,więc pamiętaj o tym i rób to samo a wszystkie trudności które spotkasz na swojej drodze przejdziesz z nimi , nigdy sam bo na to nie pozwolą.
Szczerość i zaufanie to podstawa.
Nie ukrywaj niczego lub po prostu mów wszystko komuś kogo jesteś pewien na 100% a nawet więcej.
Jeśli Ty nie zawiedziesz oni też tego nie zrobią.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 27, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

PrzyjacieleWhere stories live. Discover now