inui pov
Koko'yu iyi tanıyordum, sabah buluşmak istediğini söyledikten yarım saat sonra onu İnui olarak arayıp Draken'in işi çıktığı için bu akşam dükkanı bana emanet ettiğini söylemiştim. Ne kadar inanmıştır orasını bilemiyorum tabii... Sonuçta sadece 1 haftadır Draken'e yardım ediyorum ve bu ona mantıksız gelmiş olabilir.
Ama bugün olacak buluşmadan dolayı kafa karışıklığı yaşıyor olacak ki,çok da kafaya takmadı.
Kalbim kırılmıştı biraz.
Sonuçta yıllardır beni fark etmeyen Koko daha adını bile bilmediği bir anonime güvenip onunla buluşmak istiyor.
Çete işlerine bulaşmış adamsın yahu öyle her önüne gelene nasıl güveniyorsun?!
Neyse ki onun anonimi bendim.
Şimdi akşam olacak buluşma için kendimi gizlemeliydim,sanırım.
◇
koko pov
Onu bekliyordum. Dediğim gibi gözlerimi kapatmak için siyah düz renk bir uyku bandı almıştım ve şuan parktaki ebeveynlerin bana deli görmüş gibi baktığından emindim.
Benim deliden farkım ne canım n'olucak yani?
Anonim çocuğu çok merak ediyordum, onun ilk başta kız olduğunu sanmıştım ama ona konu açmak için cinsel bir şaka yaptığımda, bana erkek olduğunu söylemişti.
Aklıma gelince utançtan yanaklarım resmen domates oldu...
Burnumun ucuna dokunan soğuk bir parmak ile tedirginlikle yerimde titredim ve sırtımı banka yasladım. Kulağıma dolan ufak ve zorla durdurulmuş bir kıkırdama beni de gülümsetti.
"Gözlerin kapalı geldiğin için teşekkürler. Yanına oturabilir miyim?"
Bu ses robotik bir sesti, büyük ihtimalle çevirinin sesini kullanıyordu.
"Ah tabii."
Yana kayarak ona yer açtım ve yanıma oturması için pat patladım. Birkaç dakika ikimizden de ses çıkmayınca aklıma takılan şeyi sordum.
"Sesini tanıma ihtimalim olduğu için uygulama kullanarak bir şeyler söylediğini düşünüyorum."
"Belki de sadece sesimi beğenmediğim için senin duymanı istemiyorumdur? Ya da ileride yanlışlıkla falan konuşursak beni tanıma diye."
Zeki çocuk... Her neyse asıl konuya geçmenin vakti geldi, geçiyor.
"Buraya her şeyi sonlandırmaya geldim, bilinmeyen çocuk."
♤
"Neyse ne, dediğim gibi birinden hoşlanıyorum ve seninle birlikteyken ona ihanet ediyor gibi hissediyorum. Bu yüzden, burada bitirelim. Sana umut verecek bir şey yaptıysam kusura bakma."
Artık bilmesi gerekiyordu. Birkaç saniye bana cevap vermedi, sonrasında yanımdan kalktığını hissettim. Ve yine o robotik ses.
"Kendine iyi bak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Kanunu | Kokonui
Фанфик》Kitap kapağındakiler kokonui değil,hoşuma gittiği için koydum 》Twitter sağolsun