ben seni çokça sevdim.

294 37 8
                                    

"gecenin bir yarısı neden elime bu kalem ve kağıdı aldım bilmiyorum minho. ama içimde koskocaman bir vicdan azabı ve bir saat sonra çekemeyeceğim bir pişmanlık hissi var. hayatımın son 1 senesi hayal edemeyeceğim kadar güzel, ama aynı zamanda tatmak istemeyeceğim kadar acıyla doluydu. fakat yine de bu duygulardan pişman değilim çünkü seninle yaşadım. 22 yıllık hayatımda sadece 1 sene yaşadığımı hissettim sevgilim. muhtemelen seni çok özleyeceğim. sen de beni özleyeceksin eminim çünkü beni seviyorsun ve ben bunu hissediyorum. senin sevgini hissediyorum minho. seni gerçekten seviyorum. en saf duygular ile, hiç olmadığım kadar temiz bir şekilde seviyorum seni. çünkü sen sevgilerin en güzelini hak ediyorsun. sen çok güzelsin bir kere, güzel olduğun kadar etrafını da güzelleştiriyorsun. hiç sönmeyecek bir ışığın var, benim ışığım. hep bana ait kal minho. olur mu? hep beni sev. çünkü ben ölsem bile senin sevgini hissedeceğim. sana aşk duygusunu beslemiyorum, sana daha önce kimsenin hissetmediği duyguları hissediyorum. anlatamayacağım,çizemeyeceğim,söyleyemeyeceğim duygular. sır. bunlar bizim sırrımız. senden istediğim bir kaç şey var. sabah rutinini asla bozma, her gün saat 10 da içtiğin o kahveden alıkoyma kendini. bide ben seviyorum diye her gün bana portakal suyu sıkardın ya, onu da aksatma hiç. her kahveni içerken karşına da bir bardak portakal suyu koy sevgilim. ben yanındaymışım gibi, o sabah sohbetini hiç aksatmadan devam ettir. acı verebilir minho. içine atma, göz yaşlarını silme. bırak damlasın göz yaşların soğuk içmeyi sevdiğin kahvenin içine. belki göz yaşı ile harmanlandığında daha lezzetli gelir sana tadı. ha birde haziran çiçeğimizi sulamayı unutma, biliyorsun hemen soluyor. yarım bıraktığım kitaplara başından başlama mesela,ayracı koyduğum yerden devam et. zaten sana hepsinin okuduğum kısımlarını anlatmıştım, hatırladığına eminim. yaptığım resimleri satabilirsen sat, parasını da sokak hayvanlarına harca. onları çokça sev, belki onlardan biri olarak karşına çıkarım. her neyse güzel sevgilim, gözlerini yormak istemem daha fazla. ben seni çokça sevdim çiçeğim, sen de beni hep çokça sev."

- hwang hyunjin.

- hwang hyunjin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ilk? ve son, hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin