Kone?

4.8K 3 1
                                    

Han satte sig ned og begyndte at græde. "Nej nej nej! Jeg havde glemt alt om hende! Jeg var fuld og du var lækker! Jeg..."
For at være ærlig var jeg ligeglad, jeg ville bare have ham og hans dejlige pik. 
"Altså, jeg siger det ikk til nogen.." svarede jeg.
"Jeg elsker dig, din pik og det vi har sammen." Sagde jeg igen

Jeg kyssede ham, han kyssede tilbage, og vi endte med at have sex igen.
Han pumpede sin pik hårdt op i mig. "Aghhhhh, daddy" stønnede jeg.
Han løftede mig id på badeværelset og ind i bruseren, han tænde for vandet og vi gik i bad sammen.
Han stod op imens han holdte mig på ballerne og jeg havde mine ben rundt om hans hofter.
Vi stod og snavede ind til vi hørte hoveddøren.
"Skat jeg er hjemme!" Han skyndte sig at gemme mig bad skabet på badeværelset.
"Hej skat"
Døren var og hun var kommet og joinet ham i badet.
"Jeg har savnet dig" sagde han. Jeg fik kvalme. Han skulle være min.

De gik endelig ud af badet "skat kan du ikke tage ud at handle imens jeg laver frokost?" Sager Han til hende "jo" svarede hun "vi ses" sagde han "vi ses skat" svarede hun tilbage.

"Okay, jeg kører dig hjem, jeg lover jeg kommer og besøger dig i aften!" Sagde han. "Okay" svarede jeg

Han kørte mig hjem og gav mig et farvel kys.

Fars venWhere stories live. Discover now