Плейлист:
So Far – Olafur Arnalds
I Hold You – CLANN
Breathe – Fleurie & Tommee Profitt
Fells Like Falling – UNSECRET
Remembrance – Fleurie & Tommee Profitt
The Silence – Manchester Orchestra
-----------------------------------------------------------
Герміона вже давно втратила надію роздивитись щось у темряві.У деякі моменти їй здавалось, що якщо дати очам звикнути, то зрештою стануть помітні хоч якісь обриси.
Не було ні проблисків місячного сяйва, які проникали б через підземелля, ні факелів в коридорах поза камерою. Лише суцільна темрява, яка все частіше змушувала думати, що вона осліпла.
Дівчина досліджувала кожен дюйм камери кінчиками пальців. Двері були запечатані магією, ніяких замків або замкових щілин. Вона принюхувалась до повітря з надією, що це дасть їй бодай якусь інформацію: пору року, віддалений запах їжі або зілля. Повітря було таким затхлим, сирим та холодним. Неживим.
Вона сподівалась, що якщо ретельніше все перевірить, то знайде в стіні незакріплений камінь, якесь потаємне відділення, яке приховувало б цвях, ложку або навіть шматок мотузки. Але, очевидно, в камері ніколи не було зухвалих ув’язнених. Ніяких подряпин, щоб відміряти час. Ніяких каменів. Нічого.
Нічого, окрім темряви.
Вона навіть не могла говорити вголос, щоб порушити нескінченну тишу. Це був прощальний подарунок Амбридж після того, як її затягнули до камери та востаннє перевірили наручники.
Вони вже збирались йти геть, коли Амбридж зупинилась та прошепотіла:
- Силенціо.
Ткнувши паличкою Герміоні у підборіддя так, щоб їх очі зустрілись, вона сказала:
- Незабаром ти все зрозумієш.
Амбридж хіхікнула, і її нудотне, солодке дихання сковзнуло по обличчю дівчини.
Герміона залишилась в темряві та тиші.
Невже її забули? Ніхто ніколи не приходив. Ніяких катувань. Ніяких допитів. Тільки темна та мовчазна самотність.
З’являлась їжа. Без визначеного порядку та режиму, так що вона навіть не могла відстежити час доби.
Герміона подумки повторювала рецепти зілля. Техніки трансфігурації. Перераховувала руни. Навіть дитячі віршики. Її пальці клацали, коли вона імітувала техніку палички, рухаючи губами інтонацію закляття. Вона займалась відніманням простих чисел від тисячі з наступним збільшенням кожного числа вдвічі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Заковані / Manacled
FanfictionГаррі Поттер мертвий. Після закінчення війни, щоб закріпити свою владу, Волдеморт вдається до програми підвищення народжуваності та відродження магічного населення. У Герміони Ґрейнджер є таємниця Ордену, схована та захищена її розумом. Тому її, як...