7. Proiect pasional

94 9 2
                                    

-Mamă, va veni un coleg aici ca să facem un proiect la istorie, am spus cu un zâmbet inocent în timp ce luam masa alături de părinţii mei.

-E băiat? a întrebat tata.

-Da.

-Cum îl cheamă?

-Louis Tomlinson, am răspuns.

-Îi cunoaştem părinţii? a întrebat mama.

-Contează? am spus, începând să fiu din ce în ce mai iritată de micul lor interogatoriu.

-E drăguţ? a întrebat ea dând din sprâncene.

Mi-am dat ochii peste cap la întrebarea ei.

-Aveţi de gând să faceţi sex? a întrebat tata în timp ce mama a izbucnit în râs.

-Tată! am spus simţind cum încep să mă fac roşie. Părinţi normali! Oare cer prea mult? m-am plâns eu.

-Dar ne iubeşti, nu-i aşa? a spus mama şi mi-a ciupit obrazul.

I-am ignorat întrebarea şi m-am uitat la ceas. Louis trebuie să ajungă în mai puţin de 5 minute. M-am ridicat rapid şi m-am dus spre oglinda de pe hol, aranjându-mi părul, spre amuzamentul părinţilor mei.

Imediat după am auzit o maşină oprindu-se în faţa casei, apoi o bătaie în uşă. Am deschis uşa, în spatele său aflându-se Louis cu o pungă gigantică în mână care mi-a zâmbit.

-Hei! m-a salutat el.

-Bună! Intră, am spus şi m-am dat la o parte.

-Bună ziua, a spus el uitându-se la părinţii mei.

Mama i-a făcut cu mâna în timp ce tata doar i-a aruncat o privire, ceva între ameninţare şi întâmpinare. Stânjenitor!

-Camera mea e la etaj! am spus şi am arătat spre scări.

-Dacă aveţi nevoie de ceva să mă anunţaţi! a spus mama în timp ce a venit zâmbind lângă noi.

-Desigur, doamnă Lowe! a spus politicos Louis.

-Te rog, spune-mi Carrie!

-Cum doreşti, Carrie, a răspuns el şi au început amândoi să chicotească în timp ce eu vreau doar să mă bag în pământ de ruşine.

Louis s-a întors şi a început să meargă spre scări, lucru pe care l-am făcut şi eu imediat după ce mama mi-a şoptit destul de tare:

-E drăguţ.

I-am ignorat comentariul şi am ajuns în cameră. Louis a aşezat imensa pungă pe podeaua din camera mea.

-Ai adus materiale, nu glumă! am spus şi am chicotit.

-E pizza, a spus el rânjind. Şi chipsuri şi suc.

-Ce legătură au toate astea cu proiectul?

-Păi, gânditul trece prin stomac, nu?

-Sunt destul de sigură că iubirea e cea care trece prin stomac.

-Nup. Nu sunt de acord. Tu eşti iubirea mea, şi totuşi nu am de gând să te mănânc! a spus el şi eu m-am făcut roşie şi m-am uitat în jos.

El a început să râdă uşor, apoi a întrebat:

-Te intimidez?

-Nu! Doar îmi admiram picioarele, am spus şi am chicotit. Ce ar fi să ne apucăm de proiect?

-Blablabla, găsim totul pe Internet, a spus el şi a ridicat din umeri.

-Atunci ce propui să facem?

-Poate asta e o idee bună, a spus el şi s-a apropiat de mine.

Buzele sale catifelate le-au strivit imediat pe ale mele. O minunată senzaţie de electricitate mi s-a răspândit prin corp. Sărutul a devenit mai pasional odată ce limba sa a intrat într-un dans ameţitor cu a mea. Braţele mele se odihneau în jurul gâtului său, în timp ce ale sale se plimbau de-a lungul spatelui meu. O mână i-a ajuns sub materialul bluzei mele mângâindu-mi pielea fină şi transmiţând alţi fiori de plăcere.

Sărutul nostru s-a destrămat în timp ce buzele sale au început să călătorească de-a lungul obrazului meu, apoi în jos, spre gât, pielea mea frămătând de plăcere. Dinţii săi mi-au muşcat uşor gâtul, eu înăbuşindu-mi un geamăt.

"Aveţi de gând să faceţi sex?" mi-au răsunat cuvintele tatei în cap, trezindu-mă la realitate. Nu aveam de gând să fac asta. Nu acum, nu aici, nu atâta timp cât părinţii mei se află la parter.

-Louis... părinţii mei... am spus cu respiraţia întretăiată.

-Saaau... am putea să ne uităm la un film, a spus el respirând la fel de greu şi depărtându-se uşor de mine.

Am încuviinţat şi mi-am luat laptopul, în timp ce el scotea cutiile cu pizza. Am ales la întâmplare un film ce părea destul de interesant. Ne-am aşezat amândoi pe patul meu micuţ, fiind nevoiţi să stăm aproape unul de altul. Mult prea aproape după ce tocmai se întâmplase, după părerea mea.

El mi-a întins o cutie cu pizza, eu fiind gata să refuz, dar el a spus rapid:

-E vegetariană.

Am zâmbit la atenţia sa şi am luat cutia din mâna sa. 

De îndată ce filmul s-a terminat, Louis s-a ridicat, gata să plece.

-Stai, ce facem cu proiectul? am întrebat, speriată pentru media mea la materia la care eram cea mai slabă.

-Am un prieten, Liam. E un tocilar şi îmi e dator. Se va ocupa el de proiect, a spus şi mi-a zâmbit liniştitor.

Am răsuflat uşurată. Ştiu că nu e tocmai corect, dar e mai bine decât să pic. L-am condus la uşa din faţă. Întunericul începuse să se lase uşor. Părinţii mei nu erau nicăieri la parter din câte am observat.

-Ne vedem mâine, am vorbit, neştiind exact ce să spun.

-Vin să te iau dimineaţă? a întrebat el, făcând semn spre maşina lui.

-Sigur, am spus şi el m-a sărutat pe frunte, apoi a plecat făcându-mi cu mâna.

După ce a plecat, am fugit înapoi în camera mea. Telefonul meu stătea pe închis pe birou, aşa cum îl lăsasem. L-am deschis şi am văzut că am 6 apeluri nepreluate şi 4 mesaje, toate de la Zayn. Erau de acum o oră, aşa că m-am hotărât să îl sun. I-am format imediat numărul, iar după câteva secunde, a răspuns.

-Hei, Zayn. Scuze că nu am răspuns. Eram ocupată cu proiectul şi....

-Scuze dragă, Zayn e puţin ocupat acum, a spus o voce feminină, apoi a chicotit.

Ce naiba?


Friendzoned // Z. M. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum