парк йоп твою дівізію

11 0 0
                                    

Хёнджина покликали на тусовку, а точніше на шкільну тусовку. А в Хвані живе така натура яка лізе на любу тусовку, гульку і т.д. Ось і цього разу так. Він не буде собою якщо не піде на неї. Тому вже зараз він стоїть біля школи і чекає двох своїх друзів, Мінхо та Фелікса. Чекає він доволі довго так як його друзі живуть за три пизди від школи. Чекає  10,20 хвилин, 30,35 і вже на горизонті помічає цих двох.
Вони всі привітались, звісно Джинні на гнав на них, чого вони так довго, ті випрадались тим ,що запізнилися на поїзд.Хёнджин можна сказати ,що повірив хоча знає що це не так, але все може бути. Але зараз саме в данний момент вони всі троє стоять біля вікна і обговорюють щось своє,так як тусовка виявилась зовсім не веселою. Не такою енергійною, різнобарвною, продуманою на яких бував Хван. Але не завжди ж лише на хороші туси ходити, в житті крінжа треба також половити.І хлопець вважає, що це і є одина з крінжових ситуацій в житті. Тому хлопці домовились піти в шкільний парк. Через який кожен день вони проходять для того, щоб потрапити до школи на заняття. Вот Мінхо вже розсіявся на лавці, яка була найдальше від шкільної споруди, так як музика там була хоч веселенька, але не в їх смаку. До Мінхо підсів Фелікс а Хёнджин на лавку навпроти них, щоб бачити друзів. Але не пройшло й 20 хвилин як їх хтось окликнув, це виявився якийсь старшокласник, старший хлопці напевно на роки 3.Хоча кожен з невеличкої компанії трьох друзів почув, але подумали, що не до них звертались, або може переплутали з кимось. А як би не так, цей старшокласник направився в бік хлопці. З цим пацанчики був ще скоріше за все його друг. Один з них достав з рюкзака пакетик наркоти, Хван впізнає у ньому  Кокаїн — сильний стимулятор, який найчастіше використовують як рекреаційний наркотик. Переважно має вигляд білого кристалічного порошку, зовні схожого до харчової соди. Зазвичай його вдихають як порошок, курять або розчиняють водою і вводять у вену.
Цей чел який достав цю хуйню починає предлагати вдихнути та пвдсовує під ніс Фелікса відкритий пакетик. Той сопротивляється, тому що в його плани сьогодні точно не в ходило обнюхатись наркоти. Але життя на той життя, в ньому нічого не буває просто так. Другий старшокласник схватив за руку Лікса від чого той впав. Він продовжував сопротивляться навіть вдарив того хто його схватив по нозі, після чого на нього наставили ніж. Слава богу, що за них заступився інший старшокласник, а іменно відігнав тих амеб і пішов собі далі в приміщення школи, куда направлявся з самого початку. Друзі допомогли встати Лі, ну але не може бути все так просто. А й справді не може. Ці відприски знову прийшли до тієї лавки, але хлопці вже там не було так як вони вирішили погуляти трошки по парку, але й намірення повертатися в них також не було. Тоді цей як можна зрозуміти головний чувак послав слідкувати за ними свого друга. Чесно кажучи робити він це не вмів, дуже пілівно. Ну скажіть хто буде йти хвостом і фоткати кожен ваш крок, того можна буде назвати хорошим шпионом, Ні. Наша трійка все-таки здалась, тому що бігати від них не було толку. Ось вони знову сидять на цій прокляті лавці чорти би її побралися, та нюхають кокаїн. Так той самий що в пакетику. Тому що якщо цитувати слова Хёнджина(Соньки) краще вдихнути наркоту ніж здохнути.
Здавалося б що ще може статись? Може Хвана коли він вже йшов на поїзд чуть не збила машина, він запізнився на поїзд, тому йому прийшлось викликати таксі та вже на ньому добратись до дому.
Так як наш Джинні актор від Бога, його мам нічого не запідозрила тац до сих пір не підозрює що сталось на звичайній шкільній тусовці. А Хёнджину доречі було дуже не дуже після таких пригод, тому він щей дома чуть два рази не вчився так як падав із за головокружіння.
Доречі все це трапилось за 3 години

На фотці глави пакет наркоти в руках Соньки

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jul 28, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

пригоди життя ХванаWhere stories live. Discover now