Okul sabahıydı.Hepimiz sıra olmuştuk.Bakışıyorduk tayfayla.Birbirimize piçimsi smileyler atıyorduk resmen.Müdür konuşmayı yapıyordu.Bla bla bla...nefret ediyorum.Sonunda sınıflara çıkıyorduk.Tabi oğlanlar bizi bekledi.Beraber konuşarak yukarı çıktık.Onların sınıfı bizim bi alt katımızda.Bugün nedense kendime fazla özen gösterdim.Sabah yıkanıp.Saçlarımı yandan topladım.Kremler,parfümler ve dudağıma hafif bir parlatıcı sürdüm.
Dersimiz Müzikti.Bizim kızlar hemen yer tuttu.En arka sıra hep bizimdir zaten,Alev yanımda oturdu.Banu,Melis, ve Ali arkamıza oturdular.Ali çok komik biridir.Kankam oluyor kendisi,eğer üzgünseniz hemen ona gidin.Sizi iyi teselli eder.Onunla çok anımız vardır.Olamaz bugün Müzikten sınav vardı.Hiç çalışmadım açıkcası.Ama müziğim iyi olduğu için gerek yoktu.Ya işte sınavımızı olduk.Ve tenefüste bizimkilerle buluştuk.Geziyorduk tenefüste,şakalaşıyorduk resmen.Alper bana bir hediye almış.Kalpli bir kutunun içinde.İçeriye girerken verdi.Ve hemen Banu'nun sevgilisi Timur hemen Ooo demeye başladı.Bende çok utandım.Hediyeyi aldığımda zil çaldı.Ali hemen hediyeyi gördü ve 'Ov biç one knkcm'.Dedi.Bende ''- Açıcağım...ama evde''.
Ali : '' Bitch ''. dedi.
Okulun bitmesini bekliyordum.Çünkü o kalpli kutunun içinde ne olduğunu gerçekten çok merak ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT TAYFASI
ChickLitBağırın duysunlar.Bağırın ''Umudumuzu yitirmedik !'' diye.Bağırmaya hep devam ediniz..!