Alper'in verdiği kutuyu açtım.İnanmıyorum çok güzel bir şeydi bu.İçinde mesajlaşmamızdan kareler,fotoraflarımız,küçük küçük yazılar (seni seviyorum,birtanem gibi yazılar.),çikolatalar...Çok güzeldi.Hemen Alper'i arayıp teşekkür ettim ve onu çok sevdiğimi binlerce kez söyledim.Kızlara söyledim özellikle Ali'ye çok meraklıdır.Öğrenmediği şey yoktur o derece.Her neyse çok sıkıldım.
Sıla beni dışarda gezmeye çağırdı.
Sıla : '' Kanka hadi bizim tayfayı toplayalım,gezelim ne dersin ? ''.
Ben : '' Olur''.dedim.
Dışarıda kafede hepimiz buluştuk.Alper,Sıla,Ben,Yusuf,Banu,Melis,Alev,Timurcan.
Oturduk muhabbet ettik.
Timurcan :'' Sınavdan kaç aldınız ?''.
Banu : '' 100 yavrum''.
Alper : '' 100 kanka :D ''.
Yusuf : '' 100 -_- ''.
Melis : '' 100 ! ''.
Ben : '' Tabi ki de 100 ''.
Alev : '' 200 ! ''.
Deyişiyle hepimiz anırmaya başladık.Kafede ki herkez bize baktı.Biz hala malca gülmeye devam ediyorduk.Ne biliyim saçma saçma şeylere gülüyorduk.Komik olmayan şeylere.Herkez sevgilisinin yanına oturmuştu.Beraber selfieler çekindik.Hava kararmaya başladı.
Yusuf : '' Kızlar isterseniz sizi bırakabiliriz ? ''. dedi.
Alev : ' Gerek yok Yusuf'' dedi ve koluma girdi.
Alev benim en yakın arkadaşımdır.Çok kıskanırım onu yeşil gözlerini.Alev yolda giderken ''Sevgilimden ayrıldım'' Kanka dedi.Biraz duraksadı.
Melis :'' Kanka ya salla.Değmiyordu zaten''.dedi
Ben : '' Aynen.'' deyip.Alev'in mesajlaşmalarını aldım.Ve yazdım ki Alev'in yerine'' Sevdiğin kadar sevilirsin derken kafan mı güzeldi göt...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT TAYFASI
ChickLitBağırın duysunlar.Bağırın ''Umudumuzu yitirmedik !'' diye.Bağırmaya hep devam ediniz..!