SUÇSUZ KUŞ 1.BÖLÜM:ÇİLE

17 1 0
                                    

28.07.2022(İstanbul)
“ Ceset mi, ne cesedi buralarda ceset ne arasın “ gördüğüm görüntü midemi bulandırmıştı.ve oradan hemen ayrılmak istedim cebimden telefonumu çıkarıp baş komiseri aradım “alo baş komiser buradaki olay hiç hoşunuza gitmeyecek “ duyduğum sesle yere kapaklanmam,bir olmuştu ve arkamı döndüğümde dehşet içinde karşımdaki kahverengi gözlere takılı kaldım içindeki hırsı dünyadan  atmak istiyormuşçasına, bakıyordu ,terlemiş suratıma…

YAZARIN ANLATIMIYLA:
(ANKARA) 02.04.2011
Mezra’nın doğum günü yarı heyecan yarı korku ile sahne arkasında konuşma yapmak için bekleyen ünlü model mezra Işıklı. Eve gitmek istemiyordu bu yüzden beklemek onun için artık bir kaçma biçimiydi her bir saniye dehşet vericiydi mezra için, çünkü her saniye daha da yaklaşıyordu eve gitmeye, kocasının o pislik bakışları altında sorgulanmaya, dayak yemeye“mezra hanım sahneye çıkabilirsiniz” duyduğu sesle yerinden sıçrayan mezranın sahneye çıkma vakti gelmişti saniyeler sayıyordu mezra fakat mesleği için bunu yapmak zorundaydı “t-tamam geliyorum “ dedi titreyen sesiyle. Kafasını  sallayıp çıktı kulisten kadın, ayağı, kalktığı an başındaki sarsıntı nerede olduğunu hatırlattı mezraya, kendini toparladı ve yavaş adımlarla yürüdü sahneye doğru ,sahneye çıktığı an flaşlar patlamaya başladı en çok bu görüntüyü seviyordu mezra, insanların onunla ilgilenmesi hem komiğine gidiyordu hem de bu duyguyu seviyordu. Her ağızdan bir soru çıkıyordu aynı şeyi her yaşadığında garipleşirdi mezra, o merak edilmenin ne demek olduğunu bilmiyordu ki , o her zaman köle gibi çalıştırılmış,duygularının asla önemli olmamış bir kızdı.Patronunun onayıyla konuşmaya başladı mezra “Merhaba arkadaşlar ben mezra ışıklı bugün buraya doğum günüm için toplanmış bulunmaktayız, evet sorularını alabilirim” bu cümleyi her kurduğunda bağırış sesleri daha da artıyordu güvenlik tarafından uyarılan spikerler tek,tek soru sormaya başladı sordukları soruların her biri fanların yalan iddialarıydı her birine kolaylıkla cevap veren mezra tek bir mantıklı soru bile duymadı ,ta ki o soruya kadar.  “mezra hanım eşinizden  şiddet gördüğünüz doğrumu ?” ve evet, çok nadir doğru olan sorulardan biriydi bu soru  . Soruya mantıklı cevap vermeliydi  mezra ve hemen bir kaçamak aradı “arkadaşlar nereden çıkartıyorsunuz böyle şeyleri “dedi  fakat içinden bağıra çağıra yardım çığlıkları atıyordu.
Ve sordu farklı bir spiker“mezra hanım şirketinizin attığı fotoğraflarda fanlarınız vücudunuzda morluklar fark etmişler bunu nasıl açıklayacaksınız” ne diyeceğim diye düşündü mezra ellerinin titrediğini fark etmeden “arkadaşlar ilk olarak fanlarım beni önemseyip merak etmesi çok hoş sizlere minnettarım, fakat şirket bu konu hakkında bir açıklama yaptı ters ışık düşmüş ve yüzümde morluk  oluşmuş garip bir şekilde bilirsiniz fizik kuralları falan  “ şakaya vurdu soruyu bu da farkı bir kaçamaktı mezra için .Kulaklıktan ses geldi “aferin mezra aferin kızım böyle devam ,şu ellerini de kontrol et ve mantıklı cevaplar ver ” onay verilmesi az da olsa içini rahatlatmıştı mezranın.
Sorular bitmiş, parti bitmiş yani bütün güzellikler bitmişti ,sırada bu gecenin acısını çıkarmak vardı.”yavaş sür “dedi mezra sürücüye korkuyordu  ,aynı zamanda bu gece hangi yöntemle şiddet göreceğini düşünüyordu. İşi yüzünden kocasından şiddet gören mezra işini çok seviyordu ve bırakmak istemiyordu ama yavaş ,yavaş pes ediyordu artık ve bir anda gelen sesle uzun düşüncesinden çıkıp sıçramıştı mezra “e-efendi korkutmak istemedim üzgünüm, geldik mezra hanım “ evet eziyeti başlamıştı bile kafasını sallayıp dışarı çıktı ve evinin bahçe kapısına doğru yaklaştı yüzündeki  terleri sildi üzerini toparladı ve eve doğru yürüdü evin kapısını anahtar ile açtığı anda karşısında sandalyede oturan kocasını gördü elindeki bira şişelerini görünce daha çok korktu mezra, kafasını içeri doğru uzattı ,ve mutfakta ağlayan biricik kızını gördü Erçin.
   Bir keresinde Erçin bana “anne Erçin ismini erkek ismiymiş öyle diyorlar bana, dalga geçiyorlar benimle “demişti o an bağıra çağıra ağlamak gelmişti içimden ,çünkü ona baban seninde benim gibi olmamanı istediği için sana erkek ismi verdi kızım diyemedim, sadece ona yalan söyleyebildim “Erçin ismi yetenekli demek kızım en çok ta müzik alanında başarılı kimse, demek “ dedim ve onu dolu ,dolu öptüm fakat içimden özür dilerim kızım, çok özür dilerim demiştim diye düşündü .
Kızının ağladığını görünce, tıpkı seneler öncede  içinden geçirdiği gibi kızından binlerce özür diledi. İçeri girmeye çalıştı fakat izin vermedi kocasının ayakları “şok şok ,şok,  ünlü model mezra ışıklı evinin yolunu bulabilmiş “ kulağının dibine geldi ve ona “hoş geldin karıcım ben senin kocanım beni tanıdın mı?“ daha sonra diğer kulağının yanına geldi mezranın “bak bu da senin biricik orospu kızın Erçin senin gibi olacağı gözlerinden belliydi zaten “ ellerinin titremesini durduramayan mezra ne dediğini anlamak ister gibi kızının yüzüne baktı “hiç bakma orospu kızına-“ ve son nokta “onun hakkında düzgün konuş- “ve bir tokat yere düştü mezra, o güçsüz bedeniyle“sana benzeyen orospu kızın bugün bir erkekle konuşuyordu “ yerde çırpınan ve yorgunluktan ölen mezra hiçbir şey diyemedi çünkü konuşursa çok kötü şeyler olacağını biliyordu “kalk “ dedi “kalk ve ona haddini bildir” anlamayan gözlerle bakan mezra ayağa kalktı.
“e-efendim? “ dedi “neyini anlamadın döv onu haddini bildir ona “mezra şokla kızının yüzüne baktı ve o an içinden hayatın adaletsizliğini düşündü kızını dövmek zorunda bırakılmış bir annenin çaresizliğiyle kızına yaklaştı, ve af diler bakışlarla kızına bakarak bir tokat attı. Yere düşen Erçin sulu gözlerle annesine bakarken o da annesinin bunu yapmazsa daha kötülerinin olacağını bildiği için “önemli değil anne “der gibi baktı annesinin yüzüne,mezra ise kendini asla affetmeyeceğini sayıklıyordu içinden ve düşünüyordu ADALETSİZLİĞİ,ACIMASIZLIĞI VE NEFRETİ…

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SUÇSUZ KUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin