~unu~ Începutul.

83 2 0
                                    

Era dimineața,puteam simți mirosul clatitelor.. oo sunt cu ciocolata (preferata mea).
-Neaața! spun eu si ii daruiesc mamei un mic sarut pe obraz
-Buna dimineața,somnorici!Hai grabirea,e prima ta zi de liceu de aici.
Mananc și urc repede in camera mea pentru a ma schimba ( îmbrac repede un tricou larg și auriu cu Nirvana,o pereche de blugi strâmți negri și o pereche de converși albi.. a da și geaca mea de piele *sunt îmbracata decent,nu vreau sa atrag atenție cuiva din prima zi* ), numai cu o mișcare ajung jos,apuc ghiozdanu' și ies cu mama din casa..
In cam 10 minute ajungem,iar eu zapacita imi iau ramas bun si plec sa nu intarzii... spre mirarea mea nu am intarziat,dar in clasa fiind neatenta dau peste o silueta inalta,bine-facuta si foarte frumoasa ( normal ca frumoasa,doar avea parul șaten inchis,un tricou alb-argintiu,conversi negri si o pereche de blugi rupți negri *ceva mai de bad-boy* ).. Și pe langa orbirea mea,cad și jos,iar acesta se apleaca sa ma ridice ca și cum eram o prințesa la ananghie ( aw ce bine suna )...

=========================================
Scuze,dar atâta cu primul așa-zis 'episod'.. spuneți-mi daca sa continui sau nu,mersi *btw cred ca o sa va spun pisinci :))*,deci pe curânndd pisinci!
P.s: Va iubesc,pentru ca meow!

Bilețelu'Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum