catboy/mpreg

1.6K 63 60
                                    

Üstündeki crop ve altındaki dar skeany pantolonuyla biçimli kalçalarını sallarken uzun siyah kuyruğu da kendini belli ediyordu.Amacı sahibini tahrik etmek olduğu çok belliydi.

Arsız bir kedicikti.

"Siktir, Yoongi bilerek mi yapıyorsun?"
Çalışma masasında kemikli gözlükleriyle önünde bir ton belge bulunan Hoseok catboyuna sinirli gözlerle bakıyordu.

"Ne yapıyormuşum sahip?" Tatlı konuşmasıyla sahibi hemen yumuşamıştı bile.Onu öpmek istemişti ancak o kadar çok işi vardı ki kafasını kaldıracak vakti yoktu.Ünlü bir şirketin ceosuydu ve bu aralar çok yoğundu.

Haliyle sevgilisiyle ilgilenemiyordu. Sevgili kedisi ilgisini çekmek için türlü şeyler yapıyordu.Çalışma odasına geliyor onu tahrik edici hareketler yapıyor ve sonrasında hiçbir şey yapmamış gibi ortadan kayboluyordu.Hoseok epey zorlanmıştı.Penisi sertleşmişti zor durumdaydı ancak şuan kendini rahatlatamazdı.Kediciğini ne kadar arzulasa da yapacak işleri vardı.

"Bebeğim sen acıkmadın mı?"

"Evet sahip acıktım hadi bir şeyler yiyelim~~"

Dünyadaki en tatlı sey olabilirdi kedisinin ona şirinlik yapması.

"Hayır bebeğim sahibinin çok işinin olduğunu görüyorsun."

Yoongi sinirlendiğini hissediyordu. Yaklaşık bir haftadır böyleydiler.Sahibini çok özlemişti onunla ilgilenmesi için uğraşıyordu fakat sahibi onu özlemiş gibi durmuyordu.

"Yeter! Bir haftadir böylesin özledim artık seni ama görüyorum ki sen beni özlememişsin!"

Sahibine baktığında sinirle ona bakıyordu çünkü önemli bir kuralı çiğnemişti.

Bağırmak, Yoongi sahibine bağıramazdı.

"Sen az önce bana bağırdın mı?!"

Sertçe bağırdığında Yoonginin kırık kedi kulakları olabildiğince düşmüş kuyruğu hareketini kesmiş ve gözleri dolmak üzereydi.Sahibinin ona kızması hep onu ağlatırdı.İnsanlardan daha hassastı ve bazen bundan nefret ediyordu.

"Ö-özür dilerim sahip."

Dolu kızarmış gözleriyle ona bakması Hoseoku gram etkilememiş olmalıydı çünkü çalıştığı masasından kalkmış ve kediciğine doğru ilerlemeye başlamıştı.

"Yatağa geç ve beni bekle."

Yoongi dediği şeyle hemen yatak odalarına doğru ilerlerken başına neler geleceğini biliyordu.

Sahibi ona ceza verecekti.

Hoseok odaya girdiğinde kediciğinin çıplak, yatakta yüz üstü yattığını görmüştü.

"Akıllı kedicik."

Yoongi aldığı iltifata karşı sevinmişti ve kalçalarını daha da öne çıkarmıştı.

Hoseok dolgun beyaz kalçalarına göz gezdirirken ağzı sulanıyordu ilk defa bu kadar beyaz görünüyordu çünkü genellikle onun tarafından yapılan kırmızı ve mor izler beyaz kalçayı süslerdi.

"Hmmm, beş mi on mu?"

Paltolonunun kemerini sıyırırken bir yandan da konuşuyordu.

"Beni çok zorladığın için on."

Yoongi yutkunmuştu bu ilk cezası değildi ancak yinede heyecanla bekliyordu.

Hoseok dayanamayıp kalçalarına şaplak attığında Yoongi inlemiş ve kendini çarşafa sürtmüştü.

SOPE SMUTSHOT'SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin