one day before the storm

117 20 4
                                    

"ce vrei să fi?" jasper mă întreabă brusc, uimindu-mă. el trebuie să-mi fi văzut confuzia înainte de a adăuga, "adică, atunci când vei creste? ce vrei să faci când vei fi mai mare , la facultate?"

îmi mușc buza gândindu-ma pentru un moment, înainte să spun, "poate ceva în domeniul medical...de ce?"

el ridică din umeri și își curăță gâtul, "am fost acceptat în NYU(New York University) și nu am nici o idee despre ceea ce vreau să fac încă."

"ei bine, ție îți place să ajuți oamenii.tu ai putea fi unul dintre ei - stai! ai fost acceptat în NYU?"

"da, acum câteva săptamâni. am uitat să îți spun," el spune sfios.

i-am dat o palmă peste umăr , el strâmbându-se.

"pentru ce a fost asta?" întreabă el, frecându-și umărul în timp ce se uită încruntat la mine.

"pentru că nu i-ai spus celei mai bune prietene ale tale că ai fost acceptat la aceeași facultate în care și ea a intrat, tu nătângule."

"de ce vorbești la persoana a treia?" râde el,

"Nu contează. dar asta este minunat!" spun eu , rânjind.

"deci asta înseamnă că noi vom merge la aceeași facultate," spune el , lovindu-și umărul de al meu.

"cred că da."

"cred că ești blocată cu mine," spune el, înainte de a mă trage într-o îmbrățișare.

respiram mirosul său de mosc , înainte să îmi pun capul pe pieptul său și de a-mi pune brațele în jurul taliei sale.

"cred că sunt."

Lost // tradusăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum