2/2

2.8K 132 73
                                    

Selamlar Aşkolar Nasılsınız?

İkinci One Shot Deneyimimiz Umarım Beğenirsiniz. 💕

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz.şimdiden teşekkürler.

İyi okumalar. 😙



New York'a ayak basalı yaklaşık iki saat oluyordu. Sevgilimle aniden verdiğimiz kararla New York'a gelmeye karar vermiş ve bir haftalık tatil planı yapmıştık. Övünmek gibi olmasın ama sevgilim olan kişi oldukça zengin olduğu için bu tarz tatiller ikimizin de alışık olduğu şeylerdi.

Kendisi Kore'nin bir numaralı, dünyanın ise en ünlü kozmetik markalarından birinin sahibiydi. Diyorum ya adamın bok gibi parası var ve benim için bu parayı harcamak hayatta en sevdiği şeylerden biridir.

Onunla ilk tanıştığımız zaman anlamıştım zengin olduğunu çünkü lanet olsun adamın yaptığı her şey o kadar gösterişliydi ki. Aynı zamanda rahatına da düşkün olduğu için ben buradayım ve zenginim diyen hareketleriyle ben değil herkes eminim anlıyordur.

Her neyse ilk tanışmamıza gelecek olursak üniversite ikinci sınıf zamanları sınavların hepsini teslim ettikten sonra kendime ödül olarak çok sevdiğim film serisinin vizyondaki filmine gitmeye karar vermiştim ve sınavlarımın hepsini teslim edene kadar beklediğim için filmin son gününe denk getirmeyi başarmıştım.

Yani ya o gün gidecektim ya da vizyondan kalkacaktı. Bir şekilde son seansa bilet almış ve okuldan çıktıktan sonra en yakın sinema salonuna gelmiştim. Gece saat geç olduğu için tek tük insan vardı ve sinema salonunun olduğu kısım tamamen boştu. Mutlu bir şekilde mısırımı almış ve tam seansın olduğu salona girecekken kapıda dikilen iki korumayla durdurulmuştum.

Sinirle ne olduğunu sorduğum da canım sevgilimin(!) ,tabi o zamanlar henüz sevgilim değil, sinema salonunu bir günlüğüne kiraladığını öğrenmiştim. Filmi o kadar izlemek istiyordum ki ve elimde olan tek şansı da kaçırmamak için tabiri caizse çığırmaya ve sinirle bağırmaya başlamıştım.

En sonunda beni sürüklemeye çalışan korumalarla beni tutan korumanın kolunu ısırmış ve dizine tekme atmıştım. O sırada gelen seslerden rahatsız olan beyefendi ne oluyor diye salondan dışarı çıkınca korumalarıyla cebelleşen ve ısıran beni görünce kahkahayı basmış beni onların elinden alarak özür dilemiş ve korumaları da bir güzel azarlamıştı. Filmi beraber izlemeyi teklif edince fırsat bu fırsat hemen kabul etmiş ve onunla birlikte salona girmiştim.

Yan yana oturmuş ve beraber tüm filmle dalga geçe geçe izlemiştik. İşte o gün anlamıştım onun da benim gibi Marvel fanı olduğunu. Film bittikten sonra olan olaylardan dolayı özür maiyetinde beni yarın yemeğe götürmek istediğini söylemiş ve ben de böyle yakışıklı bir adamı reddetmek aptallık olur diye düşünerek kabul etmiştim.

Ertesi gün yemeğe gittik ve ondan sonrası ise... Ah hatırlamıyorum bile o kadar hızlı gelişti ki. Tek hatırladığım sevgili olmadan önceki akşam beni yemek diye kırsal bir yerde olan bir balıkçıya götürmüş oradan da yakında yazlık bir evi olduğunu söyleyerek beni eve atmıştı. Deli gibi seviştiğimiz gecenin sabahındaysa sevgili olmuştuk ve yaklaşık 3 yıldır beraberdik.

İlk yıl üniversitenin yurdunda kalmaya devam etsem de ultra zengin sevgilim buna müsaade etmemiş üçüncü yılımda onun yanında kalmam için ikimize ait bir ev almış ve evi de üzerime yapmıştı. Mezun olduktan sonraysa onun şirketinde kendi alanımda işe başlamış ve 7/24 beraber olmamız için önümüzü açmıştım.

Ma chéri // Taekook One Shot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin