BoluM 1

100 2 5
                                    

-Annee!!
-Anneee!!!
Off bu kadin niye duymuyo beni. Onca iskenceye katlan ucak sirasinda bekle bavul sirasinda bekle pasaport falan filan derke yetmez gibi gel bide kapi onunde bekle. Neyse ki kapiyi birinin actigini gorunce icimden hele sukur diye gecirttim. Kapiyi acan annemdi. O tatli gulumsemesiyle ve ozlem dolu bakislariyla bana bakiyodu. Bende onun o halini gorunce icimde ki sinir stres yorgunluk ne varsa hersey ucup gitmisti. Butun bu dusuncelerimi bi kenari birakip iki senedir gormedigim hasretiyle yanip tutustugum anneme sikica sarildim.
Annem burnunu cekmeye baslayinca agladigini hissettim.

-ama annecim yapma boyle bak yanindayim artik koskoca iki seneyi atlattik. Sizden ayrilmiycam bidaha soz.

-napiyim kizim cok ozledim. Sen evlenince nolucak o zaman birakip gitmiycek gibi soz veriyon!

Anneme gozlerimi devirip ee beni kapi esiginde mi agirliycaksin dedim ve direk iceri daldim. Ablamda ciglik atarak kosar adimlarla yanima gelip sikica sarildi. Lise 3ve 4u Amerika da bitirmem gerektigi icin iki senedir halamlarin yaninda kaliyodum.Ne kadar cok ozlemisim ailemi. Sarilma fasli bitince kendimi salondaki koltuga attim. Bir hafta boyunca Amerika macerami anlatsam bitmezdi. Oyuzden annemlere kisa bi ozet gecip odama ciktim. Odam ayni biraktigim sekliyle duruyodu. Hic biseyimi degistirmemisler. Esyalarimi yerlestirip banyoya girdim. Kendimi ilik suyun kollarina biraktim. Banyodan cikinca uzerime Amerika dan aldigim gecelegimi gecirdim. Ve yataga hizli bi atlayis yaptim. Gercekten hizli bi atlayis yapmistim kabul ediyorum. Ama napiyim bu kadar yorgunluga hangi uyku dayanir ki....
Sabah uyaninca saate bakma geregi duydum. Ve saat 12:35 ti. Ne yani ben ogleye kadar uyumusmuydum. Amerikaya gittigimden beri ilk defa bu kadar uzun ve huzurlu uyumustum. O ara telefonumun melodisi kulaklarimi doldurunca gozlerim telsfonumu aradi buluncada hemen actim. Arayan Amerikadan en sevdigim kankamin biri eda ydi;

-efendiim!:)

-Aloo ezgii nasilsin canim Turkiye ye varinca ariycam dedin aramadin. Emel le ölduk meraktan.
Ben onlara haber vermeyi tamamen unutmustum. Alnima hizlica bi saplak gecirtip konusmaya basladim.

-Ay ben tamamiyle unutmusum ya. O yorgunlukla gelir gelmez uyudum ozur dilerim!

-tamam tamam hadi affettik! Ee nasilsin sagsalim gectimi yolculuk??

-evet edacim gecti siz nasilsiniz??

-napalim iste iiyiz neyse hadi sonra konusuruz yorgunsundur daha

-tamam canim gorusuruZ byy!
Evet eda ve emel Amerikaya gittigim ilk gun arkadas olmustum onlarla. Arkadasligimiz okadar ilerlediki kanka olduk. Herkes kiskanirdi bizi. Onlari simdiden ozlemistim. Okulda hic yabancilarla arkadaslik etmedim. Arkadaslarim hep turk. Ben bu dusuncelere dalip gitmisken kapinin tiklatildigini duydum:

-giiir!

-kizim ya hadi sene iki saattir uyanmani bekliyoruz ölduk acliktan az once geldim telde konusuyodun

-ha ewet anne ya Amerikadan arkadasim eda aradida onla konusuyodum.

-neyse hadi tm giyin gel sofraya
Annem gidince kendimi banyoya attim. Ordaki islerimi de bitirip dolaptan uzerime biseyler gecirdim ve salona ciktim.
Annemler kahvaltiya baslamislar bile. Onlara gunaydin diyerek yanaklarina opucukler kondurdum. Iki senedir bos duran sandalyeme oturup ablamin hazirladigi kahvaltiya hizli bi giris yaptim. (Tabi saat oglen olmus buna kahvalti denilirse)
Bugun ki gunumu annemlerle gecirmek istiyodum. Bu istegimi onlarada ilettim. Ikisinden de olumlu cevab alinca hizlica kahvaltiyi bitirip kendimizi disari attik.
-eee Amerika guzeli nereye gitmek istiyomus bakiyim!

-Amerika guzeli ha iyi lafmis:) gitmek istedigim ve ozledigim heryere gitmek istiyorum.

-iyi bakalim Amerika guzeli bugun sen ne dersen o =)
Gulumseyip bi taksiyi durdurdum. Hemen taksiye atlayip gitmek istedigim yerlere gittik. Ozledigim yerlere gittik. Ve daha once gitmedigim yerlere bile gitmistik. Sonra alisveris yapmak icin bi AVM ye geldik. Onuda halledip yoruldugumuzun farkina vardik. Oralarda cok guzel sık bi kafe vardi. Hemen iceri girip kendimizi sandalyelere attik.

-ee Amerika guzeli gunun nasil gecti eglendin mi gitmek istedigin bi yer varmi baska?

-yok ablacim sagolun bugun en guzel gunlerimden birini gecirdim sayenizde:))
O sirada garson siparis almak icin yanimiza geldi. Bizde icecek biseyler yanindada meyveli pasta istedik. Iceceklerimi icip pastamiza yiyince gitmek icin ayaklandik. Tam kapiya dogru yuruyodum ki gozum onumuzde bize arkasi donulu bi sekilde oturan cocuga ilisti. Arkadan bakinca tipki Amerikada ki platonik asigim cagriya benziyodu. O an gozlerim doldu. Hayir hayir aglamamaliydim. Okulda benim varligimdan haberinin oldugunu bile bilmedigim bi cocuk icin herkesin icinde aglayipta kendimi rezil edemezdim. Ama cagrinin su an burda olmasi imkansizdi. Ewet oda Turkiye ye gelicekti ama Ankara ya degil Bursadaydi onun ailesi.Goz yaslarimi geldikleri yere geri yollayip cocuga biraz yaklastim. Sag elinde telefon diger elindede sicak cikolatasini yudumluyodu. Cagrida cok sewerdi sicak cikolatayi. Sirf ondan almak icin hergun kantine giderdi. Cocugu merak ettigim icin yuzunu gorebilmek amaciyla sag tarafina gectim ve o an kisa sureli bi sok yasadim. Kalbim yerinden cikip karsi cama yapisti sanki. Ellerim bacaklarim nasil titriyo anlatamam. Sizinde tahmin ettiginiz gibi evet bu o.. platonik asigim... cagri..

Sev beni ölesiyEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin