Y/N: Siktir! Siktir! Siktir! Okula geç kaldım. Off okulun daha ilk günü.
(Hemen üstüme sweatshirt ve altıma pantolon geçirip evden çıktım. Okula vardığımda içime bi huzursuzluk vardı. Kapıyı çalıp içeri girdiğimde hoca ile göz göze geldim)
Hoca: Y/N Alien okulun ilk gününden geç kaldınız.
Y/N: Özür dilerim hocam
Hoca: Tamam sorun değil kendini tanıt bakalım.
Y/N: Tabiki ben Y/N 18 yaşındayım müzik dinlemeyi ve resim çizmeyi severim.
Hoca:Y/N cim sen Eddie'nin yanına geç bakalım.
Y/N: Eddie kim acaba ?
(Uzun saçlı metalciye benzeyen bir çocuk el kaldırdı. Bende çocuğun yanına geçtim.)
Eddie: Selam ben Eddie Munson.
Y/N: Y/N Alien
(Diyip önüme döndüm ders boyunca Eddie nin gözleri üzerimdeymiş gibi hissettim ne kadar tuaf biri biri diye düşünürken yemek ziliyle irkildim. Ve yemekhaneye indim.)
Y/N: Burasıda amma büyükmüş.
Eddie: Y/N! Y/N! Y/N!
(Eddie masanın üstüne çıkmış ismimi sesleniyordu daha doğrusu bağırıyordu)
Y/N: Eddie hemen in masadan!
(Eddie yanıma geldi ve onların masasına gelmemi söyledi.)
Dustin: Merhaba ben Dustin Henderson buda arkadaşım Mike Wheller.
Y/N: Merhaba tatlı şey bende Y/N Alien memnun oldum.
(Yemek yerken arada D&D adında çok sevdiğim bir oyunu konuşuyorlardı.Yemeğimi yiyip bahçeye çıktım ve kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.Müzik dinlerken bi anda biri bir kulaklığımı çıkardı.)
Y/N: Hey kulaklığım.
(Eddie olduğunu görünce donup kaldım ve hiçbirşey demeden omzuna yattım.)
Evetttt ilk bölüm böyleydi umarım beğenmişsinizdir sonu biraz tuaf geldi ama oldu bence. Yeni bölüm yarın 1 saate gelirr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson
General FictionHelloo çok bilgi vermicem umarım hikayeyi beğenirsiniz <3