~Hellfire Club~

70 10 4
                                    

(Eddie'nin omzunda gözlerimi kapatmış müzik dinlerken bi anda zil sesiyle irkildim.)

Y/N: Derse gitsek iyi olacak.

Eddie: Tamam gidelim.

(Sınıfa doğru giderken bir çocuk önümüzü kesti.)

Jason: Vay Vay ucubenin yeni kız arkadaşına bakın. İddiasına girerimki senin gibi ucubedir.

(Elime geçirdiğim ilk şeyle kafasına vuracaktım şerefsiz piç Eddie'nin elini tutup sınıfa gittik siramıza oturduğumuzda hala Eddie'nin elini tuttuğumu fak ettim tam elimi çekecekken Eddie elimi tuttu.)

Eddie: Anın tadını çıkartalım.

(Eddieye ölümcül bir bakış atıp elimi çektim sonra gülmeye başladık ve sonra geri elini tuttum.Ders boyunca öyle durduk.Tenefüs olunca sınıftan çıktım ve koridorda yürürken bi kıza çarptım.)

Y/N: Auch önüne bakarmısın!

?: Özür dilerim. Dur sana yardım edeyim. Ben Max bu arada.

Y/N: Y/N.

(Kız kalkmama yardım etti ve sohbet ederek yürüyorduk ki zil çaldı ve sınıflara dağılmamız gerekiyordu tam sınıfa giderken Dustin'in sesini duydum.)

Dustin: Y/N! Dur lütfenn!

Y/N: Dustin sakin ol ne oldu.

Dustin: Y/N D&D oynamayı biliyormusun?

Y/N: Evet?

Dustin: Mükemmel bu akşam D&D finali var oyuna gelirmisinn lütfenn.

Y/N: Bana sakın o yavru köpek gözlerini yapma.

(Hassiktir o yavru köpek gözleri olur dememeliyim)

Y/N: Tamam olur gelir tabiki

Dustin: Y/N sen bitanesinn

(Sonra koşarak yanımdan uzaklaştı bende hemen sınıfa girip yerime oturdum.)

Eddie: Noldu Y/N hayalet görmüş gibisin.

Y/N: Yok bişey iyiyim.

(Diyip önüme döndüm neyseki bu son dersti ama eve gidemem D&D oyunu var. Zil çaldı lanet olsun neden bu kadar stresliyimki anlamıyorum sadece bir oyun. Çantamı toplayıp Dustin'i aramaya başladım.)

Dustin: Tanrım buradasın

Y/N: Evet buradayım ne zaman başlıyordu bu şey

Dustin: Birazdan

* Ya işte dizideki gibi düşünün oyunun sonlarından devam edicem*

Mike: Y/N HADİ AT ŞU ZARI

Dustin:HADİ

Y/N: Kapayın o lanet çenelerinizi odaklanmaya çalışıyorum.

(Zarı attım ve gözlerimi kapattım Dustin'i üstüme atlamasıyla gözlerimi açtım 20 gelmişti 20 mi OHA KAZANMIŞTIK!!)

Eddie: Ne Ne hahaha

*Şu el açma hareketi*

(Kazanmıştık herkes salondan çıktı tek Eddie ve ben kalmıştık.)

Eddie: Bravo Y/N bu akşama bana gelsene.

Y/N: Tabiki olur

Ve evett işte 2. Bölüm böyleydi umarım beğenmişsinizdir. 3. Bölüm bilmiyorum ne zaman gelir ama yarına bırakmam. Neyse hadi seviyorum hepinizi görüşürüz <3

Eddie Munson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin