მე ნამი მქვია, ჩემი ცხოვრება მოსაწყენია, ყოველი დღე დედას და მამას ჩხუბით იწყება და მთავრდება, ოღონდ აქ დედა ცდება. მამა ძალიან კარგი კაცია ყველაფერს მისრულებს, სულ მეხუტება და მეფერება, აი დედაზე ამას ვერ ვიტყოდი სულ შარს ეძებს, მამას ნებისმიერ რამეზე ეჩხუბება, მამა მას არ უყვირის და არც ხელს ახებს, დედა? ის სულ ღრიალებს და ხელებს იქნევს.
ერთ დღეს როდესაც ორივენი წყნარად იყვნენ, დამიძახეს...
მამა: ნამიიი
მე: ხოო მა რახდება??
მამა: ჩამოდი ორიწუთი მე და დედას შენთან სალაპარაკო გვაქვს.აქ უკვე მივხვდი რაშიც იყო საქმე ამიტომ ჩავედი და ისე მოვიქეცი თითქოს არ ვიცოდი რა უნდა მომხდარიყო...
მამა: ალბათ, კი არადა რათქმაუნდა შეამჩნიე, რომ მე და დედას ისეთი ურთიერთობა აღარ გვაქვს როგორც ადრე და ხშირად ვჩხუბობთ, ამიტომ მე და ჯო ერთად აღარ ვიქნებით.
დედა: მე და მამა ვშორდებით!!
მე: კარგით რა გაეწყობა შეიძლება ეს უკეთესიცაა.
სიჩუმე ჩამოვარდა, ავედი ოთახში და ანიმეს ყურება გავაგრძელე.
ათ წუთში მამა ამოვიდა.მამა: მინა, დიდი ბოდიში რომ ასე მოგვიწია.
მე: კაი რა მამა, ხომ იცი რომ მიხარია ის რომ აღარ მომიწევს ყოველდღე დედას უაზრო ღრიალის მოსმენა.
მე და მამა ერთმანეთთან ძალიან გახსნილები ვიყავით, და არაფერი გვერიდებოდა, ასევე არც არასდროს ვჩხუბობდით.
მე: აბა მამა, ქალბატონ სოკთან რახდება??
ეს ერთი ქალის სახელია რომელიც მამას ამ უაზრო, დედის ხელების ქნებაში შეუყვარდა, რასაკვირველია იმ ქალსაც მოეწონა მამა, და ერთად იყვნენ. ეს ძალიან კარგი ქალია 1 თვის წინ გავიცანი ის, როგორც მამამ მითხრა მას ერთი შვილი ყავს ჯიმ...ჯიმოკი..ჯიმონი თუ რაღაც მასეთი ქვიაო...
მამა: არაფერი რავიცი ნორმალურად ვარ, ცოტახანში ვაპირებ ცოლობა ვთხოვო.
YOU ARE READING
საყვარელი ნახევარძმა🔞🔞
Romanceნახევარძმა რომ შეგიყვარდება, რა ადამიანი უნდა იყოს ის ბიჭი.