Yüzyıllar boyunca varlığı insanlık adına gizlenmiş, isimleri sadece annemizin uyumadan önce anlattığı masallardan öne geçememiştir. Fakat Dünya'nın kilometrelerce ışık yılı uzaklığında ,peri masallarında anlatıldığının aksine, oldukça karanlık, kasvetli kulelerin olduğu, ve etrafı sihirlerle çevrili olan şatolar, bulutları siyaha yakın ,havası ceset kokan, sadece prenseslerin ve prenslerin olmadığı , insan ruhuyla beslenen cadıların , Büyücülerin, Şeytanların ve iblislerin olduğu bir evren , Klaus evreni...
"KLAUS MUHAFIZI ,ATİNA KONUŞUYOR: GÜNEŞ BATMADAN APOLLO MAHKEMESİNDE YARGILAMA OLACAKTIR OYLAMA İÇİN ORADA BULUNUNUZ!"
Şatodan yükselen bu huzursuz ses bütün Klaus halkını korkutmuştu .Ne zaman mahkeme yapılacak olsa sonuç hiç değişmezdi , suçlular ibretlik olsun diye istisnasız zindanı boyluyordu.
Yapılan anonsun sebebi bu kez ,son büyücülerden olan Larisa'nın kardeşi Irina'ydı . Yapılması son derece ölümcül ve yasak olan büyü 'Diriliş' büyüsünü yapmıştı . Büyünün yapıldığı ortaya çıkınca Klaus evreninin sahibi, yaşayan bütün iblislerin ve büyücülerin kralı Rodos'un kulağına gitmiş. Bunu duyan Rodos , Irina'yı cezalandırmak için zindana atmış yargılama gününe kadar tutsak kalmasını emretti.
.........
" Korkma, sana bir şey olmasına izin vermeyeceğim!" dedim ellerini parmaklıkların ardından sımsıkı tutarken. Burukça gülümsemesine şahit oldum , umutsuzluğu gözlerindeki parlamayı söndürmüştü. Korkuyordu ve ben bunu görebiliyordum. Ama her ne yapmış olursa olsun o benim küçük kız kardeşimdi ona bir şey olmasına kesinlikle izin veremezdim ,ne pahasına olursa olsun onu kurtaracaktım...
"Larisa...Özür dilerim ,büyüyü yapmamam gerekiyordu. "
Başını öne eğdi benden böyle saklanabileceğini düşünüyordu. Bedenimi biraz daha zorlayarak , parmaklıkların biraz daha ötesine yetişip, ellerimle yüzünü çevreledim.Korkumu gizlemeye çalışarak yalancı bir gülüş attım
" Senin suçun değildi , Her ne kadar yasak olsa da sen ölümü hak etmeyen,masum bir insanın hayatını kurtardın. "
Gülümsedi , her ne kadar korksa bile yaptığıyla gurur duyuyordu.
Biz büyücüler sadece insanlara karşı büyü kullanırız , bunların çoğu kara büyüler insanlara ölüm ve uğursuzluk getirir bu yüzden ,Büyücüler tarih boyunca gizlenmiştir en sonunda Antik kral Henry tarafından Atalarımız Dünya'dan kovulmuş ve bir daha dönmemek üzere girişleri yasaklanmıştır.
"Ziyaret saati doldu, birazdan mahkeme başlayacak, dışarı çıkın lütfen!" muhafızın sesiyle irkilip kendime geldim son kez ellerini tutup, gözlerinin içine baktım , başımı kulağının hizasına getirip bütün hayatımızı kökten değiştirecek, uçsuz bucaksız maceraya atılacağımızın habercisi olan sözleri ona fısıldadım:
" Mahkeme başlamadan önce seni alacağım ,kaçmak için hazır ol ."
Şok olmuş bir şekilde dolu dolu gözlerle bana baktı, Klaus krallığından kaçmamızın ne demek olduğunu o ve ben çok iyi biliyorduk. Ne pahasına olursa olsun onun ,sonsuz zindana gitmesine razı olamazdım.
İstemsizce gözlerimden firar eden gözyaşlarımı elimin tersiyle silip , muhafızın yönlendirmesiyle oldukça küflü ve paslı zindandan çıkmak için hareket ettim , arkamı dönüp ona son kez baktığım da elleriyle parmaklıkları sarmış "Hayır böyle birşey yapmana izin vermeyeceğim! kendini tehlikeye atamazsın , Duydunmu beni?!" diyerek bağırıyodu . Gülümseyerek kafamı çevirdim ,
" Seni seviyorum..."
Zindan dan çıktığımda kafamı pencereden uzattım, güneşin batmasına az kalmıştı , güneş batmadan önce acilen Amos'u bulmalıydım kaçmamıza sadece o yardım edebilirdi . Amos her ne kadar Rodos'un sağ kolu olsa da onun aksine oldukça saf , iyi ve düşünceliyidi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK BÜYÜCÜ
FantasyKız kardeşini , Rodos'un gazabından korumak isteyen Büyücü Larisa , Büyücülerin yasak olduğu Dünya'ya kaçar. Fakat bu macerada hiç beklenmedik kişilerle karşılaşır.