Ve Ben...

71 1 2
                                    

Neden tatildeyken bile annem tarafından kaldırılırdım. Hic anlamam. Her neyse elbette kalkmam gerekiyodu cunku bugun her zaman ki gibi Beril ile dısarı cıkıcaktık. Canımız sıkıldıgında her zaman cıktıgımız carsı tarzı bi yer vardı. Evimize cok yalın her zaman oraya gideriz. Beril benim en yakın arkadasımdır. Hani derler ya iki tane elli kurusta bir lira eder on tane on kurusta. Heh iste benim bakıs acım budur. Az arkadasım vardır ama hepsi dostumdur . Beril benim herseyimi bilir. İceriden biri mi bagırıyo? -BUSEEEEEEEEEEE. Ahh evet sizce kim bi tahmin edin bakalım. -Tamam anneee kalktımmmm. Kalkar kalkmaz ayaklarıma terlik vermesinden nefret ederim. Gel yatakta giydir ooldu olucal anne . Yok neymis cocugum olmazmıs yere yalın ayak basmayaymısım daa falan filan. Tuvalete girdim klozette oturup saatlerce dusunmeye bayılırım. Size kendimden bahsediyim. Adım buse lise 2 ye gidiyorum. 98 kilo da , kilosuna nazır kompleksleri olan bi kızım. Evet sisman bi kızım. Ama anlamadıgım bi ozguvenim var. En iyisi de bu sanırım. Annem babam ve kız kardesimle yasıyorum. Klasik bi hayatım var. Orta duzeyde bi halimiz var cok sukur. Gelel gunumuze. Dislerimi de fırcaladım yuzumu de yıkadım. Mmm kahvaltı en sevdigim ogun. Hemen mutfaga kosalım bakalım ne var. Ekmek kutusundan ekmegi alıp bıcakla yarıya boldum. Yarım ekmegi gecmisti buyuktu bana anca yetiyodu. Buzdolabından salamı ve kasarı da aldık mı tamamdır. Tostumuzu da yaptık. Yemesi ise en sevdigimmm. Ahh dislerimi neden kahvaltıdan once fırcaladım ki ozaman tekrar fırcalayalım. Odama gittigimde her zamanki dagınıklık. Dolabı actım bugun ne giysem diye dusunurlen gozume kot pantolonum carptı.. Baska ne carpabilirki sort mu elbise mi etek mi. Bu bacaklarla mı. Cok komik. Elimi uzattım ve 48 beden lacivert kot pantolonumu aldım ustten de beyaz bi tisort tamamdır dedim ve ustume gecirdim ikisinide. Daha sonea coraplar ve sıra makyaja geldi. Fondoten allık rimel ve ruj tamamdır. Saclarımı da taradım mı hazırım. Dolaptan cantamı aldim icine cuzdanımı parfumumu kulaklıgımı ve peceteyi sıkıstırdım. Ve annemden bir miktar para ve kocaman bir opucul alarak Berilin yanına gitmek uzere evden cıktım. Her zaman bulustugumuz evimizin tam orta caddesinde beni bekliyordu. Guzelligiyle ortalıgı kamastırıyordu. Giydigi mavi kısssaaacıkkk sort ustunede transparan bir gomlek giymisti kolsuz altına babet ve el cantası saclarınada tost yapmıstı 50 kiloluk kız. Cok gusel gorunuyordu. Onu cok kıskanıyordum ama bir yandanda cok seviyordum. Dısarıdayken herkes ona laf atıyo herkes ona bakıyordu kendimi cok kotu hissederdim hep. Hani insanlar once yuz guzelligi derler ya. Oyle bisey yok arkadaslar yok...

Ne Zaman Sevgilim Olucak ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin