A nyár végéhez közeledünk. Egy hete kaptam visszajelzést az iskolától, ahova felvételiztem.
Életemet még 2. osztályos koromban a röplabdának szenteltem. Ebben legjobb barátom és osztálytársamis mellettem volt.Augusztus 24. van. Egy napos, kellemes szerdai reggel. Kopogásra ébredtem a bejárati ajtón.
- Ki az? - kérdeztem álmosan felkelve a kanapéról.
- A postás. Levelet hoztam egy bizonyos Nekoma sulitól.
- Megyek-Megyek. - léptem át a küszöbön.
- Köszönöm szépen. Viszont látásra uram és köszönöm szépen.
- Ez a dolgom. További szép napot neked is. - majd magára zárta az ajtót.
El sem hiszem, Felvettek a Nekomába!Na igen. Most Augusztus 31.-e van. Tehát holnap kezdődik a suli. Addig még bőven van időm összerakni a cuccaim, ezért kezem közé vettem a telefonomat és elkezdtem rajta valamit pötyögni. A legjobb barátomnak írtam, Hinatának. Régebben egy suliba jártunk, de elköltöztek és emiatt másik iskolába kellett felvételiznie. Ennek ellenére mégis tartjuk a kapcsolatot. Havonta kétszer elmegyünk együtt röpizni a főtérre.
[paradicsom pofájú]: Szia, Hina
🍊: Szia, Nami, hogy vagy?
[paradicsom pofájú]: Jól.
Képzeld, felvettek a Nekomába!🍊: De jó, engem a Karasunoba
[paradicsom pofájú]: Kár, hogy
nem egy suliba járunk majd
😭😭😭🍊: Igen😭
Na mennem kell, ma én mosogatok[paradicsom pofájú]: Jó mosogatást😉
Viszonylag gyorsan elment a mai nap. Anyukám üzleti úton van még 2 hétig, de ki fogom valahogy bírni, az öcsém meg a nagyszüleimnél nyaral és csak holnap késő délután érnek haza.
Este úgy feküdtem le, hogy mindent előkészítettem holnapra és kigondoltam, mik lesznek ebben az évben a céljaim és terveim. A röplabda az életem értelme csáládomon és Hinatán kívül.
Az előző csapatomban a libero posztot töltöttem be, gyors reflexeimnek köszönhetően.
A legtöbb meccsen elsöprő győzelemmel taroltunk. Feladásaink és lecsapásaink is pontosak voltak. Liberoként taroltam. A röplabda miatt felvételiztem ide, a Nekomába.Nahát itt vagyok egy újabb könyvvel nektek.
Remélem tetszeni fog ez a kis Kenmás történet.
Ez a rész csak kB. 300 szavas, de a többi 1000+.
Nem ígérem, hogy gyors leszek az írással, de azért próbálkozom.Itt a névjegykártyája Namikonak:
Salyát gyártású Oc-m <3
YOU ARE READING
Butterfly effect
FanfictionNamiko Okazaki egy 17 éves lány, akit felvettek a Nekomaba. A röplabdának szentelte életét liberoként. A könyv arról szól, hogy ne add fel az álmaidat, hanem küzdj azért, hogy megvalósítás őket. A történet nem tartalmaz Haikyuu spoilereket ⚠️trágár...